Quote from Guest on 20 August 2011, 06:15Jag har inte importerat till sporttracks på ett tag från min garmin, men nu när jag ska göra det, vill den bara importera julis pass, de jag sprang i juni finns i klockan, men sporttracks börjar importera 1 juli... har någon nån idé om hur man gör för att
Jag har inte importerat till sporttracks på ett tag från min garmin, men nu när jag ska göra det, vill den bara importera julis pass, de jag sprang i juni finns i klockan, men sporttracks börjar importera 1 juli... har någon nån idé om hur man gör för att
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 06:25Förhoppningvis har du sparat passen GTC eller Connect, och då är det bara att exportera passen till tcx filer och importera de i SportTracks.
Passen är med 99% överskrivna i klockan, så där finns bara summeringen av datat..
I värsta fall får du mata in
Förhoppningvis har du sparat passen GTC eller Connect, och då är det bara att exportera passen till tcx filer och importera de i SportTracks.
Passen är med 99% överskrivna i klockan, så där finns bara summeringen av datat..
I värsta fall får du mata in