Quote from Guest on 19 November 2010, 22:28Det har hänt vid flera tillfällen att min 305:a stänger av sig när jag springer (eller promenar, som idag till exempel). Jag har svårt att tro att det skulle bero på att jag råkar komma åt av- och på-knappen med någon kroppsdel eller med t.ex. en ärm efte
Det har hänt vid flera tillfällen att min 305:a stänger av sig när jag springer (eller promenar, som idag till exempel). Jag har svårt att tro att det skulle bero på att jag råkar komma åt av- och på-knappen med någon kroppsdel eller med t.ex. en ärm efte
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:38Har du koll på att den verkligen är fulladdad när du startar. Om du lämnar den i sin "laddningsvagga" och inte har ström på via dator eller annan laddare så laddar Garmin ur sig. När du inte har ström på måste du ta den ur "laddningsvaggan" om du förstår
Har du koll på att den verkligen är fulladdad när du startar. Om du lämnar den i sin "laddningsvagga" och inte har ström på via dator eller annan laddare så laddar Garmin ur sig. När du inte har ström på måste du ta den ur "laddningsvaggan" om du förstår
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:40Jadå, helt begripligt, Harald. 🙂 Fast ström finns ju, för det är bara att sätta på den igen. Så det borde inte vara det som är problemet.
Jadå, helt begripligt, Harald. 🙂 Fast ström finns ju, för det är bara att sätta på den igen. Så det borde inte vara det som är problemet.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 23:08Då får vi hoppas att nån som begriper hör av sig 😀
Då får vi hoppas att nån som begriper hör av sig 😀
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 23:14Vi väntar med spänning....:-)
Vi väntar med spänning....:-)
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 20:09Jag har exakt samma problem med min. Oaktat om den är nyladdad eller ej så lägger den av, oftast precis när jag har slutat titta på den för att kolla att den inte stänger av sig...
Jag har exakt samma problem med min. Oaktat om den är nyladdad eller ej så lägger den av, oftast precis när jag har slutat titta på den för att kolla att den inte stänger av sig...
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 20:39Nu slår det att jag hade samma problem vid ett tillfälle. Det är ett elände det där med minnet men jag är glad ändå 😀
Jag tömde minnet i klockan och hämtade hem senaste programversionen till den på nätet. Efter det har allt funkat.
Tyvärr har jag fått
Nu slår det att jag hade samma problem vid ett tillfälle. Det är ett elände det där med minnet men jag är glad ändå 😀
Jag tömde minnet i klockan och hämtade hem senaste programversionen till den på nätet. Efter det har allt funkat.
Tyvärr har jag fått