Quote from Guest on 12 March 2010, 20:36Kan man med Garmin 305 se sin hastighet medan man springer?
Kan man med Garmin 305 se sin hastighet medan man springer?
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 20:46Både momentant tempo och hastighet, ja.
Både momentant tempo och hastighet, ja.
Quote from Camilla Höög on 13 March 2010, 12:45...och även medelhastighet.
...och även medelhastighet.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 13:43Fast bättre att lära sig tempo istället för hastighet. D.v.s. min/km vilket är lättare att räkna med när man börjar bli trött.
Momentant tempo eller hastighet fungerar kasst på GPS. Jag brukar slå på Autolap på 1 km istället så får man hur lång tid senas
Fast bättre att lära sig tempo istället för hastighet. D.v.s. min/km vilket är lättare att räkna med när man börjar bli trött.
Momentant tempo eller hastighet fungerar kasst på GPS. Jag brukar slå på Autolap på 1 km istället så får man hur lång tid senas
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 13:54>Momentant tempo eller hastighet fungerar kasst på GPS
Ja min gamla 405:a var hemsk på det i början. Värdet kunde flippa snabbt mellan 3- upp till 7-tempo inom en sträcka på 50 meter. Sen uppdaterade Garmin firmwaren på klockan för att få ett bättre mede
>Momentant tempo eller hastighet fungerar kasst på GPS
Ja min gamla 405:a var hemsk på det i början. Värdet kunde flippa snabbt mellan 3- upp till 7-tempo inom en sträcka på 50 meter. Sen uppdaterade Garmin firmwaren på klockan för att få ett bättre mede
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 20:47Jessica: Ja men den laggar 5-10 sekunder. Det är hiskeligt många beräkningar för att knyta ihop alla satellitsignaler.
Kan även kolla om bilens hastighetsmätare visar rätt, eller snarare, hur mycket fel den visar!
Jessica: Ja men den laggar 5-10 sekunder. Det är hiskeligt många beräkningar för att knyta ihop alla satellitsignaler.
Kan även kolla om bilens hastighetsmätare visar rätt, eller snarare, hur mycket fel den visar!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 21:13Jag vill kunna komma ner under 5 minuters tempo när jag springer och då verkar det ju funka att man kan se det på denna klocka 🙂
Nu ska jag bara hitta var jag köper den billigast...
Jag vill kunna komma ner under 5 minuters tempo när jag springer och då verkar det ju funka att man kan se det på denna klocka 🙂
Nu ska jag bara hitta var jag köper den billigast...
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 23:33http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=76145 🙂