Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Har köpt en Garmin Forerunner 310xt som är väldigt rolig. Helt plötsligt så försvann all text i menyer, texten som säger att den letar sateliter är borta, mm. Jag kunde se mina datafält med enheterna utsatta, men texten som förklarar vad som visas i ett d

Hej!

Tänkte först att det hade med användarprofiler att göra. Dvs att det var olika användarprofiler i datorn och klockan, och att då den i datorn skrev över den i klockan.

Fast om namnen på fälten försvinner och själva värdet i fältet finns kvar så är

Jo det du beskriver har också hänt, det jag beskriver nu är ytterligare en grej.

Jag ska skicka dem ett mail! Återkommer med svar.

Jag nämnde i ett andra forum att jag också haft problem, men då att ANT inte lyckats överföra allt till klockan.. som hade med profilen att göra, och så hängde det hela sig. Var tvungen att göra unpair/pair för att det skulle försvinna.

Kör Mac.

Hade pi

Min kollega mejlade supporten efter att det hänt en andra gång och fick svar att han sk uppdatera mjukvaran. Hn hade dock senaste. Inte så mycket till hjälp.

Vad gjorde du när menyerna försvann...sitter här utan meny..

Jag har svarat Siv i ett PM men om fler har strul:

Jag nollade klockan genom att trycka in mode-knappen och sen trycka reset-knappen. Sen kom det upp ett val mellan ja och nej (man kan inte läsa detta, texten har fallit bort, utan det gissade jag mig til

jag har fått de att fungera. om de är någon som undrar så gjorde jag så här:

Stängde av klockan, tryckte då in mode och knappen du startar klockan på tills två rutor kommer upp, övre är nej nedre är ja. Klockan totalåterställdes och jag fick börja om med

Vilket språk använde ni i klockan? Kan det varit så att det är den svenska språkfilen som "kajkat ur"?

Jag hade samma problem i går med text som försvann. När jag kom hem efter passet och laddade upp passet till datorn så fanns det en ny firmware att in

Jag laddade också de nya igår, valde svenska. Fungerar som den ska.

Jag misstänker att för min del tog jag ner fel ant installationer (använder mac och de finns två) när jag tog "den rätta" fungerar de fin fint. (Alltså när jag köpte klockan och texten f

12