Quote from Guest on 6 October 2011, 09:12SÅLD!
SÅLD!
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 09:22Ta då bort ditt telefonnummer från annonsen knäppis... (#)
Ta då bort ditt telefonnummer från annonsen knäppis... (#)
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 09:23Dom där SMS.en blir svåra att skicka isf ;D ... men ljudlös kan ju vara en idé då den lille sover! 🙂
Dom där SMS.en blir svåra att skicka isf ;D ... men ljudlös kan ju vara en idé då den lille sover! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 09:24Morgon och natt verkar gå bra.
Morgon och natt verkar gå bra.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 22:03Ska vi gissa att Järnmannen satsningen inte gick så bra!
Ska vi gissa att Järnmannen satsningen inte gick så bra!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 05:36Jonas sprang in på 9:49 vilket är en riktigt bra tid!!
Så lägg ner sarkasmen!!!
Jonas sprang in på 9:49 vilket är en riktigt bra tid!!
Så lägg ner sarkasmen!!!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 06:42Glimten i ögat Lars tror jag.. tagga ner ett par hekto
Glimten i ögat Lars tror jag.. tagga ner ett par hekto
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 10:10Allt är ju relativt vad som är bra och mindre bra!
Med dina mått så gick min satsning otroligt bra.
Allt är ju relativt vad som är bra och mindre bra!
Med dina mått så gick min satsning otroligt bra.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 17:11Andrew (t+)
Om man inhandlat en produkt för en specifik satsning och sedan säljer den med skyddsplasten kvar så drar man ju en viss slutsats.
Om nu verkligheten är att Jonas sprang, fast då uppenbarligen utan klocka, eller så är han lika fjolig som min
Andrew (t+)
Om man inhandlat en produkt för en specifik satsning och sedan säljer den med skyddsplasten kvar så drar man ju en viss slutsats.
Om nu verkligheten är att Jonas sprang, fast då uppenbarligen utan klocka, eller så är han lika fjolig som min
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 17:55skickade iväg min gamla klocka på service till garmin fick en ny därav plasten kvar på klockan!.
skickade iväg min gamla klocka på service till garmin fick en ny därav plasten kvar på klockan!.