Quote from Guest on 4 April 2010, 13:53Är det någon som vet hur återhämtningen funkar det står ju hur många slag man återhämtar sig men inte på hur många minuter. Har läst i handboken men hittar inget avsnitt om detta tacksam för hjälp.
Är det någon som vet hur återhämtningen funkar det står ju hur många slag man återhämtar sig men inte på hur många minuter. Har läst i handboken men hittar inget avsnitt om detta tacksam för hjälp.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 14:03Tänker du på recovery pulsen så tas den 2 minuter efter att du stoppat timern. Hur man egentligen ska använda denna är en bra fråga - ju snabbare pulsen går ner ju bättre men det är ju sällan från exakt samma puls så hur man ska bedömma det vet jag inte.
Tänker du på recovery pulsen så tas den 2 minuter efter att du stoppat timern. Hur man egentligen ska använda denna är en bra fråga - ju snabbare pulsen går ner ju bättre men det är ju sällan från exakt samma puls så hur man ska bedömma det vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 14:28Tack så mycket Stefan det var just det jag jagade
Tack så mycket Stefan det var just det jag jagade
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 14:28Förlåt Staffan skall det vara ju
Förlåt Staffan skall det vara ju