Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej

Är så jäkla besviken på min Garmin 405. Jag köpte den förra året men i slutet av året klyddade den. Den immade igen både när jag svettades kraftigt samt när det var hög luftfuktighet ute. Den stängde av sig då och då. Jag fick en helt ny vid reperati

310 och 610.

Ooops

Jag var dåligt påläst. Läste precis på produkten på garmin.com o där står att den är vattentät enligt IPX7 vilket ska vara bra? Man ska alltså kunna springa i regn med den? 610 är av samma vattentäthet. 310xt är den enda jag kan hitta som är vatten

dubbelpost

"Skyddat mot intrång av vatten, utrustningen skall klara av att sänkas till ett djup av 1 meter för en tid av 30 minuter", ja den ska klara regn.

Däremot är det väl känt att det är problem med hanteringen av "knapparna" på boetten på 405/410 när det blir

Jag har nu min tredje forunner 405. I veckan fick jag återigen en ny då den gamla läckt fukt. Detta trots att jag inte sprungit i ösregn. Jag skrev till Garmin att den här gången vill jag inte ha någon ny 405 utan en de vet håller i vått o torrt. Fick sva