Quote from Guest on 11 May 2015, 08:49Har köpt en Garmin Edge 500 med pulsband och undrar hur korrekt den beräknade kaloriförbrukningen är i och med pulsbandet?
Har just nu en Garmin Edge 200 och den kaloriförbrukningen tar jag med en stor nypa salt.
Jag tränar inte för att gå ner i vikt me
Har köpt en Garmin Edge 500 med pulsband och undrar hur korrekt den beräknade kaloriförbrukningen är i och med pulsbandet?
Har just nu en Garmin Edge 200 och den kaloriförbrukningen tar jag med en stor nypa salt.
Jag tränar inte för att gå ner i vikt me
Quote from Funbeat user on 11 May 2015, 08:59Utan att ha belägg för det, så är min uppfattning att Garmin är ganska nära sanningen. Ställde samma fråga till Garmin, Strava och Ride with GPS. (Samma fil uppladdad hos dem gav olika kaloriförbrukning där Garmin hade lägst förbrukning) Strava svarade in
Utan att ha belägg för det, så är min uppfattning att Garmin är ganska nära sanningen. Ställde samma fråga till Garmin, Strava och Ride with GPS. (Samma fil uppladdad hos dem gav olika kaloriförbrukning där Garmin hade lägst förbrukning) Strava svarade in
Quote from Funbeat user on 12 May 2015, 22:45Tack för svaret, då var det lite som jag misstänkte.
Känns som ett bra riktmärke att räkna bort 20 procent så får man se vad det gör.
Tack för svaret, då var det lite som jag misstänkte.
Känns som ett bra riktmärke att räkna bort 20 procent så får man se vad det gör.