Quote from Guest on 24 January 2013, 08:23Hej,
Jag har en Garmin Forerunner 405 som under några år fungerat problemfritt. Har dessutom en Mac som jag för över mina träningsresultat i, detta har inte heller varit några problem...... Tills nu!!
I julas uppgraderade jag till Mountain Lion på dator
Hej,
Jag har en Garmin Forerunner 405 som under några år fungerat problemfritt. Har dessutom en Mac som jag för över mina träningsresultat i, detta har inte heller varit några problem...... Tills nu!!
I julas uppgraderade jag till Mountain Lion på dator
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 08:33Har du flera användarkonton på datorn? Du har säkert kollat så att den inte är aktiv i ett annat konto om du har det...
Detta låter inte riktigt som rätt grej, men kan ju vara värt att testa:
http://iqc.garmin.com/eCustomer/KODSelfService/request.do?se
Har du flera användarkonton på datorn? Du har säkert kollat så att den inte är aktiv i ett annat konto om du har det...
Detta låter inte riktigt som rätt grej, men kan ju vara värt att testa:
http://iqc.garmin.com/eCustomer/KODSelfService/request.do?se
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 14:38Tack för tipset.
Tyvärr tror jag dock inte felet ligger där, eftersom jag inte har flera konton på datorn.Fler tips mottages tacksamt.
Tack för tipset.
Tyvärr tror jag dock inte felet ligger där, eftersom jag inte har flera konton på datorn.
Fler tips mottages tacksamt.
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 15:14Knepigt. För mig blev det faktiskt att fungera bättre med ML än med Lion. Som sagt så kan det kanske hjälpa med att ta bort Agenten helt och hållet och ominstallera som i länken ovan, men annars vettesjutton.
Knepigt. För mig blev det faktiskt att fungera bättre med ML än med Lion. Som sagt så kan det kanske hjälpa med att ta bort Agenten helt och hållet och ominstallera som i länken ovan, men annars vettesjutton.
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 22:41Kör ML på två datorer med Garmin ANT Agent utan några problem. En period lät jag USB-dongeln sitta kvar i den stationära Mac mini jag har så att den kunde fånga upp klockan av sig själv, men det verkar som att USB-dongeln ballar ur när den har suttit i fö
Kör ML på två datorer med Garmin ANT Agent utan några problem. En period lät jag USB-dongeln sitta kvar i den stationära Mac mini jag har så att den kunde fånga upp klockan av sig själv, men det verkar som att USB-dongeln ballar ur när den har suttit i fö