Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatGarmin communicator.
You need to log in to create posts and topics.

Har nyss gått med i Funbeat och ska nu lägga in data från min Garmin 305. Har laddat ned Garmin communicator och gått till testsidan för att kontrollera, och allt är OK. Ser den också bland mina program. Men när jag ska importera data från klockan får jag

Jag har länge kört en gammal plugin, men testade nu att uppdatera till 2.8.1 som är den senaste.
Det fungerade inte direkt utan jag fick starta om Firefox ett par gånger. Nu står det följande på importsidan:
Plugin-version: OK!
Garmin-plugin är initialise

OK, kom på vad det var. Man ska köra nåt slags tillägg, kommer längst upp som en gul rad. Sedan fungerade det - har gjort samma tabbe så många gånger, borde ha lärt mig.

Vadå för tillägg? Jag har samma problem som nämnts; försökte med att installera Plugin igen, och stirrade som tusan efter en gul rad, men inte... Hur, var, när?

I webbläsare behöver man dkänna installation av komponenter och i en så dyker det upp som en gul rad i överkant av webbläsarfönstret. Det är säkert Internet Explorer som har det. Exakt hur det ser ut i varje webbläsare och version är olika.

Vad får du fö

Tack för svaret, kom faktiskt på hur det låg till strax efter att jag skrivit det. Jag kör explorer, och måste ju dkänna alla möjliga tillägg - även sånt jag har laddat ner högst frivilligt tydligen. Nu funkar det, men jag skall kolla om det funkar ännu b