Quote from Guest on 14 March 2010, 09:54Har precis köpt en 310:a.
Nu vill jag givetvis överföra mina pass till Funbeat.
När jag registrrade mig på garmins hemsida så förde den mig automatiskt till Connect men ser att "TC" också finns. Detta är alltså två olika program som gör samma sak? Vad ä
Har precis köpt en 310:a.
Nu vill jag givetvis överföra mina pass till Funbeat.
När jag registrrade mig på garmins hemsida så förde den mig automatiskt till Connect men ser att "TC" också finns. Detta är alltså två olika program som gör samma sak? Vad ä
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:04Hej igen...
Nu lyckades jag ladda ner passet direkt från klockan till Funbeat!
Då finns det väl ingen anledning att använda Connects eller Training Centers överföringssystem?
Hej igen...
Nu lyckades jag ladda ner passet direkt från klockan till Funbeat!
Då finns det väl ingen anledning att använda Connects eller Training Centers överföringssystem?
Quote from Camilla Höög on 14 March 2010, 11:25Jag kör endast Funbeat, men har både Garmin TC och SportTracks installerade...fast det är mest för att kunna hjälpa till för att felsöka andra användares problem 🙂
Om Funbeat räcker för de analyser du önskar göra av din träningsdata så finns det ingen
Jag kör endast Funbeat, men har både Garmin TC och SportTracks installerade...fast det är mest för att kunna hjälpa till för att felsöka andra användares problem 🙂
Om Funbeat räcker för de analyser du önskar göra av din träningsdata så finns det ingen
Quote from Johan Fylke on 14 March 2010, 12:56jag har gått över mer och mer till Connect tycker de har bra kartor och att kan spela upp sin runda.
jag har gått över mer och mer till Connect tycker de har bra kartor och att kan spela upp sin runda.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:22"Detta är alltså två olika program som gör samma sak?"
Garmin Connect är ett webbtjänst där du kan spara din information. Garmin Training Center är ett program som du har installerat på din dator där informationen också sparas på din dator.En stor skill
"Detta är alltså två olika program som gör samma sak?"
Garmin Connect är ett webbtjänst där du kan spara din information. Garmin Training Center är ett program som du har installerat på din dator där informationen också sparas på din dator.
En stor skill
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:32Jag föredrar också Sporttracks före CTC. ANT-agenten laddar automatiskt upp mina rundor till GC men jag använder det inte till något vettigt. För webben använder jag istället funbeat och/eller jogg.se.
Jag föredrar också Sporttracks före CTC. ANT-agenten laddar automatiskt upp mina rundor till GC men jag använder det inte till något vettigt. För webben använder jag istället funbeat och/eller jogg.se.