Quote from Guest on 18 April 2011, 23:08Går det att ur ett helt pass plocka ut ett lap och bara se det varvet på kartan i garmin connect?
Går det att ur ett helt pass plocka ut ett lap och bara se det varvet på kartan i garmin connect?
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 23:18Tror inte det. Man kan få varvmarkeringar utmärkta, men jag tror inte att man kan se bara ett specifikt varv.
I training center kan man få ett varv markerat särskilt, men inte gömma resten heller.
Det går ju att exportera rundan i lite olika format, kan
Tror inte det. Man kan få varvmarkeringar utmärkta, men jag tror inte att man kan se bara ett specifikt varv.
I training center kan man få ett varv markerat särskilt, men inte gömma resten heller.
Det går ju att exportera rundan i lite olika format, kan
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 13:11Vet ej i Garmin Connect men i Training center ser du bara varvets karta om du markerar varvet.
Vet ej i Garmin Connect men i Training center ser du bara varvets karta om du markerar varvet.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 13:13Inte på min Mac. Annorlunda i windowsversionen?
Inte på min Mac. Annorlunda i windowsversionen?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 12:28Funkar i TC på xp och win 7 i vart fall.
agron
Funkar i TC på xp och win 7 i vart fall.
agron
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 19:03Ok, på Macversionen markeras varvet tydligt med gult på kartan, men det är inte så att den döljer resten.
Ok, på Macversionen markeras varvet tydligt med gult på kartan, men det är inte så att den döljer resten.
Quote from Robert Johansson on 6 May 2011, 13:52I http://ridewithgps.com/ kan du markera valfri sträcka av ett pass och få data.
Tycker för övrigt deras tjänst är överlägsen garmin connect och gpsies.
I http://ridewithgps.com/ kan du markera valfri sträcka av ett pass och få data.
Tycker för övrigt deras tjänst är överlägsen garmin connect och gpsies.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 13:10Bra länk
Bra länk
Quote from Robert Johansson on 15 May 2011, 18:24Tackar!
Tackar!