Quote from Guest on 8 September 2012, 12:25Under GPS (i 310XT ) finns det möjlighet att spara aktuell position (tex ett svampställe...). Men hur gör man för att se dessa positioner i Garmin Connect ?
I klockan finns möjlighet att "gå till postition" men hade ju varit mycket enklare om man kunde h
Under GPS (i 310XT ) finns det möjlighet att spara aktuell position (tex ett svampställe...). Men hur gör man för att se dessa positioner i Garmin Connect ?
I klockan finns möjlighet att "gå till postition" men hade ju varit mycket enklare om man kunde h
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 12:35Ladda ner Garmins BaseCamp-programvara ()finns till PC & Mac och är gratis), där kan du ändra och lägga till waypoints i din FR310XT.
Ladda ner Garmins BaseCamp-programvara ()finns till PC & Mac och är gratis), där kan du ändra och lägga till waypoints i din FR310XT.
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 14:03Åh fan, det hade jag missat.
Åh fan, det hade jag missat.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 07:04Tack! En liten fråga så att jag kommer igång. Hur ansluter jag min enhet? Kollade videorna men hittar inget om ansluta enhet och när jag klicka på att hämta data från klockan får jag "Ingen enhet ansluten". Jag kan ju inte ansluta direkt med USB utan via
Tack! En liten fråga så att jag kommer igång. Hur ansluter jag min enhet? Kollade videorna men hittar inget om ansluta enhet och när jag klicka på att hämta data från klockan får jag "Ingen enhet ansluten". Jag kan ju inte ansluta direkt med USB utan via
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 08:57MIn 910XT hittar BaseCamp per automatik via Ant+ Agent, se bifogad bild.
BILD:http://www.klingbjer.net/klingbjer/images/910xt.png
MIn 910XT hittar BaseCamp per automatik via Ant+ Agent, se bifogad bild.