Quote from Guest on 11 January 2013, 22:31Finns det någon annan sajt som är kompatibel med garmins klockor, som är bättre än garmin connect av träningsanalysen?
Har tittat snabbt på nätet i Polars träningsanalys och gillar den skarpt. Framför allt vilken pulszon jag tränat i under rundan. Vet nå
Finns det någon annan sajt som är kompatibel med garmins klockor, som är bättre än garmin connect av träningsanalysen?
Har tittat snabbt på nätet i Polars träningsanalys och gillar den skarpt. Framför allt vilken pulszon jag tränat i under rundan. Vet nå
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 22:41Har inte testat själv ännu, men tänker göra det snart.
http://www.easygps.com/gps-receivers/
Har inte testat själv ännu, men tänker göra det snart.
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 22:57Det där är ju bara en gps mottagare... som visar var du varit med din klocka. Den visar ju ingenting om pulsträning/analys som jag är ute efter...
Någon med fler förslag?
Det där är ju bara en gps mottagare... som visar var du varit med din klocka. Den visar ju ingenting om pulsträning/analys som jag är ute efter...
Någon med fler förslag?
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 10:39Sporttracks (ung) har väl det på sin sida. Finns en gratisversion modell enklare och en som betalar mycket lite för.
Sök här på Funbeat.
Sporttracks (ung) har väl det på sin sida. Finns en gratisversion modell enklare och en som betalar mycket lite för.
Sök här på Funbeat.
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 12:18My bad, inte mycket att ha alltså!
My bad, inte mycket att ha alltså!
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 12:30Trainingpeaks.com
Golden Cheetah
Firstbeat
Bara för att nämna några 🙂
Trainingpeaks.com
Golden Cheetah
Firstbeat
Bara för att nämna några 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 07:06För en tid sedan var det ju en här som gjorde en ganska grundlig genomgång av dessa program.
Sök...
För en tid sedan var det ju en här som gjorde en ganska grundlig genomgång av dessa program.
Sök...