Quote from Guest on 26 January 2012, 12:43Om jag köpern en Garmin Edge 500 från England, kan jag ladda den via usb eller vägguttag här i Sverige då?
Om jag köpern en Garmin Edge 500 från England, kan jag ladda den via usb eller vägguttag här i Sverige då?
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:53Svenskt uttag följde med när jag köpte min tror jag. Laddar den via usb när jag för över filerna.
Svenskt uttag följde med när jag köpte min tror jag. Laddar den via usb när jag för över filerna.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 14:35Köp den ifrån Sverige så stödjer du den svenska ekonomin!
prisskillnaden är marginell
Köp den ifrån Sverige så stödjer du den svenska ekonomin!
prisskillnaden är marginell
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 16:19Skulle du få en engelsk stickpropp och inte orkar montera en svensk på den så kan du köpa en sån här
http://www.kjell.com/sortiment/el/el-produkter/starkstrom/reseadaptrar-utlandskontakter/reseadapter-eu-multi-230v-p37767Det är samma elsystem i UK som s
Skulle du få en engelsk stickpropp och inte orkar montera en svensk på den så kan du köpa en sån här
http://www.kjell.com/sortiment/el/el-produkter/starkstrom/reseadaptrar-utlandskontakter/reseadapter-eu-multi-230v-p37767
Det är samma elsystem i UK som s
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 16:55Jag köpte Garmin för 1743:- från England istället för drygt 1900:- från Inwarehouse som är billigast. Många bäckar små...
Jag köpte Garmin för 1743:- från England istället för drygt 1900:- från Inwarehouse som är billigast. Många bäckar små...
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 17:54Stickkontakt följde med min enhet från UK. Betalade £179 (inkl frakt) för den Svarta/Neutral varianten med kadens. Beställde den strax efter förra sommaren och det var det billigaste jag kunde hitta då om man inte ville ha den blå.
Stickkontakt följde med min enhet från UK. Betalade £179 (inkl frakt) för den Svarta/Neutral varianten med kadens. Beställde den strax efter förra sommaren och det var det billigaste jag kunde hitta då om man inte ville ha den blå.