Quote from Guest on 21 April 2013, 22:05Någon som har koll på hur man får kadensfunktionen att fungera på nya Garmin Edge 510. Står 0 i sensor-id vilket gör att det inte finns någon sensor att söka. Till pulsbandet finns det ett id så pulsbandet hittar gps:en direkt!
Någon som har koll på hur man får kadensfunktionen att fungera på nya Garmin Edge 510. Står 0 i sensor-id vilket gör att det inte finns någon sensor att söka. Till pulsbandet finns det ett id så pulsbandet hittar gps:en direkt!
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 22:15Finns en liten knapp på kadensgivaren för att testa magneterna, har du tryckt på denna och sen kollat om datorn reagerar när du snurrar eller trampar..
Finns en liten knapp på kadensgivaren för att testa magneterna, har du tryckt på denna och sen kollat om datorn reagerar när du snurrar eller trampar..
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 23:18Ja den blinkar rött och grönt, precis enligt instruktionerna. Ändå säger gps:en att den inte hittar någon signal. Jag tror att det är något med id, står nämligen noll. Id för pulsbandet är 11121. Borde vara något liknande för kadens.
Ja den blinkar rött och grönt, precis enligt instruktionerna. Ändå säger gps:en att den inte hittar någon signal. Jag tror att det är något med id, står nämligen noll. Id för pulsbandet är 11121. Borde vara något liknande för kadens.
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 07:46ID-numret fylls i automatiskt så fort sensorn hittats. Har du satt 510:an i sökläge för kadenssensorn?
ID-numret fylls i automatiskt så fort sensorn hittats. Har du satt 510:an i sökläge för kadenssensorn?
Quote from Berit Bengtson on 22 April 2013, 08:32Jag undrar samma sak som Mikael:
Har du parat ihop GSC10 och Edge 510?http://static.garmincdn.com/pumac/Edge_510_OM_SV.pdf
======================================================
Jag ser inte allas inlägg eftersom jag använder Funbeat-filtret till Goo
Jag undrar samma sak som Mikael:
Har du parat ihop GSC10 och Edge 510?
http://static.garmincdn.com/pumac/Edge_510_OM_SV.pdf
======================================================
Jag ser inte allas inlägg eftersom jag använder Funbeat-filtret till Goo
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 09:32Ja jag har sökt sensorn flera ggr. Ska lägga lite mer energi på att söka genom att åka ut och cykla samtidigt som jag gör sökningar! Tack för alla tips!
Ja jag har sökt sensorn flera ggr. Ska lägga lite mer energi på att söka genom att åka ut och cykla samtidigt som jag gör sökningar! Tack för alla tips!
Quote from Berit Bengtson on 22 April 2013, 09:49Nu har jag inte en Edge 510, men i min Edge-dator måste jag även aktivera ANT+-tillbehören under Cykelprofiler
(Inställningar / Profil & zoner / Cykelprofil )Det kanske är på samma sätt i Edge 500?
Nu har jag inte en Edge 510, men i min Edge-dator måste jag även aktivera ANT+-tillbehören under Cykelprofiler
(Inställningar / Profil & zoner / Cykelprofil )
Det kanske är på samma sätt i Edge 500?
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 10:10Det har jag också gjort! 🙂 Men jag har förmodligen glömt att göra någon simpel grej! Jag är öppen och tacksam för alla tips!
Det har jag också gjort! 🙂 Men jag har förmodligen glömt att göra någon simpel grej! Jag är öppen och tacksam för alla tips!
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 10:11Det har jag också gjort! 🙂 Men jag har förmodligen glömt att göra någon simpel grej! Jag är öppen och tacksam för alla tips!
Det har jag också gjort! 🙂 Men jag har förmodligen glömt att göra någon simpel grej! Jag är öppen och tacksam för alla tips!
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 10:12Det har jag också gjort! 🙂 Men jag har förmodligen glömt att göra någon simpel grej! Jag är öppen och tacksam för alla tips!