Quote from Guest on 15 November 2009, 20:13Nån som har den eller 500,förstår skillnaden på dom men kan inte bestämma mej.Vore intressant med erfarenheter av er här.
Nån som har den eller 500,förstår skillnaden på dom men kan inte bestämma mej.Vore intressant med erfarenheter av er här.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:23Här har de alla svaren.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1883
Här har de alla svaren.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1883
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 21:26Har en Edge 705 som jag är mycket nöjd med.
Ganska intuitiv, bra skärm, möjlighet att ladda i fler kartor, bra batteritid o en massa funktioner o tillbehör..
Har en Edge 705 som jag är mycket nöjd med.
Ganska intuitiv, bra skärm, möjlighet att ladda i fler kartor, bra batteritid o en massa funktioner o tillbehör..
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 21:28500 är ny snyggare och lättare och har längre batteritid än 705 men 500 är ju "bara" en cykeldator med gps som samlar data jämfört med 705 som kan förses med kartor för orientering och waypoints vilket fungerar alldeles utmärkt i alla fall om man har bra
500 är ny snyggare och lättare och har längre batteritid än 705 men 500 är ju "bara" en cykeldator med gps som samlar data jämfört med 705 som kan förses med kartor för orientering och waypoints vilket fungerar alldeles utmärkt i alla fall om man har bra
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 23:16Intuitiv låter ju bra:)passar mej bra!!!
Intuitiv låter ju bra:)passar mej bra!!!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:17använder min 705:a när jag ska köra till en ny adress. (t+)
Dock liten skärm om man enbart vill ha den som GPS, fast det vill man ju inte.
använder min 705:a när jag ska köra till en ny adress. (t+)
Dock liten skärm om man enbart vill ha den som GPS, fast det vill man ju inte.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:05Körde med min 705:a under Mälaren Runt i somras. Utan den hade hela mastergruppen åkt vilse flera gånger. Ledarna hade inte memorerat alla korsningar på den 34 mil långa rundan, men jag hade mha bikeroutetoaster.com laddat in rutten i förväg. Är i allt my
Körde med min 705:a under Mälaren Runt i somras. Utan den hade hela mastergruppen åkt vilse flera gånger. Ledarna hade inte memorerat alla korsningar på den 34 mil långa rundan, men jag hade mha bikeroutetoaster.com laddat in rutten i förväg. Är i allt my
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:07Hade ni ingen ledarbil?
Hade ni ingen ledarbil?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:11Hehe, på Mälaren Runt 2006 (eller om det var 2005) körde ledarbilen fel nånstans mellan Järfälla och Tranebergsbron. Det går bättre utan.
(Motorcyklarna körde rätt lyckligtvis.)
Hehe, på Mälaren Runt 2006 (eller om det var 2005) körde ledarbilen fel nånstans mellan Järfälla och Tranebergsbron. Det går bättre utan.
(Motorcyklarna körde rätt lyckligtvis.)
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:13Ni får ha med nån från Garminstallet nästa gång. Sannolikheten är stor att vederbörande håller sig i tätklungan
Ni får ha med nån från Garminstallet nästa gång. Sannolikheten är stor att vederbörande håller sig i tätklungan