Quote from Guest on 8 August 2010, 23:24Hej!
Jag har några frågor ang. Forerunner 110.
- Går det att se aktuell takt eller bara genomsnittstakten?
- Som jag förstår det så kan man bara se bpm och inte %HRmax, stämmer det?
- Är det aktuell puls som visas eller är det genomsnittspulsen?/Micke
Hej!
Jag har några frågor ang. Forerunner 110.
- Går det att se aktuell takt eller bara genomsnittstakten?
- Som jag förstår det så kan man bara se bpm och inte %HRmax, stämmer det?
- Är det aktuell puls som visas eller är det genomsnittspulsen?
/Micke
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 23:34Jag har inte mixtrat med min FR 110, men den visar snitt-tempot under den kilometer man håller på att avverka som det är nu...
Liten och behändlig, perfekt om man inte vill ha en massa features. Köpte utan pulsband.
Jag har inte mixtrat med min FR 110, men den visar snitt-tempot under den kilometer man håller på att avverka som det är nu...
Liten och behändlig, perfekt om man inte vill ha en massa features. Köpte utan pulsband.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:49Har precis köpt min och bara hunnit med några pass. Har inte heller knappat så mycket med den men standardvisningen i huvudfönstret är sträcka, tid och medelhastighet under senaste kilometern...eller snarare senaste "varvet" vilket jag tror går att ställa
Har precis köpt min och bara hunnit med några pass. Har inte heller knappat så mycket med den men standardvisningen i huvudfönstret är sträcka, tid och medelhastighet under senaste kilometern...eller snarare senaste "varvet" vilket jag tror går att ställa
Quote from Panama B on 18 August 2010, 11:29Var köpte du den och pris?!?!
Jag slängde med den som ett tillägg vid ett datorköp på Dustin men dom verkar ha leveranstid....
Var köpte du den och pris?!?!
Jag slängde med den som ett tillägg vid ett datorköp på Dustin men dom verkar ha leveranstid....
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 11:45Köte min på Runners store i Sthlm. Pris 2400:- om jag inte minns fel.
Ända nackdelen med Garmins klockor är ju batteritiden, men jag upplever det inte som ett jätteproblem så länge man har laddaren tillgänglig efter ett pass. Använder min som "vanlig kl
Köte min på Runners store i Sthlm. Pris 2400:- om jag inte minns fel.
Ända nackdelen med Garmins klockor är ju batteritiden, men jag upplever det inte som ett jätteproblem så länge man har laddaren tillgänglig efter ett pass. Använder min som "vanlig kl