Quote from Guest on 25 January 2013, 11:10Hej!
Tänkte köpa mig en pulsklocka och googlat runt lite på Garmin forerunner 210 HR. Den blev bäst i test av Råd&Rön, men jag vill veta era åsikter.
Mitt syfte med klockan är mest löpning och intervaller utomhus.
Hur har ni upplevt klockan&pulsbandet?
Hej!
Tänkte köpa mig en pulsklocka och googlat runt lite på Garmin forerunner 210 HR. Den blev bäst i test av Råd&Rön, men jag vill veta era åsikter.
Mitt syfte med klockan är mest löpning och intervaller utomhus.
Hur har ni upplevt klockan&pulsbandet?
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 11:20En kollega på jobbet köpte den och hade en hel del strul med GPS:en. Vid jul la den av helt. Fick den utbytt och nu funkar den. Skulle nog hellre rekommendera en 310XT som är några hundringar dyrare.
En kollega på jobbet köpte den och hade en hel del strul med GPS:en. Vid jul la den av helt. Fick den utbytt och nu funkar den. Skulle nog hellre rekommendera en 310XT som är några hundringar dyrare.
Quote from Funbeat user on 5 February 2013, 22:10Jag har den sedan i somras. Det som är bra med den är att den ger ett relevant gps-spår. Jag har den när jag orienterar och lägger sedan in gps-spåret på kartan. Det stämmer bra.
Mycket prisvärd. Jag har tidigare haft Forerunner 610 som kostar ca 2000 kr
Jag har den sedan i somras. Det som är bra med den är att den ger ett relevant gps-spår. Jag har den när jag orienterar och lägger sedan in gps-spåret på kartan. Det stämmer bra.
Mycket prisvärd. Jag har tidigare haft Forerunner 610 som kostar ca 2000 kr