Quote from Guest on 4 August 2012, 20:03Funderar på att lämna luren hemma i fortsättningen och i stället köpa mig en klocka. Lutar åt en Garmin Forerunner 310XT HRM men funderar på om det är ok att köpa en så pass gammal klocka. Känns som man får rätt mycket för 2400:-?
Alternativen är en 610 f
Funderar på att lämna luren hemma i fortsättningen och i stället köpa mig en klocka. Lutar åt en Garmin Forerunner 310XT HRM men funderar på om det är ok att köpa en så pass gammal klocka. Känns som man får rätt mycket för 2400:-?
Alternativen är en 610 f
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 20:13Supernöjd med min gamla 310:a, som inte alls känns gammal.
Det finns en orsak till att den fortfarande säljs, och jag undrar om inte tom. 305 säljs fortfarande? 305:an gör 90% av det 310:an gör och är bra mycket billigare, den nya 910 har väl en del dömt
Supernöjd med min gamla 310:a, som inte alls känns gammal.
Det finns en orsak till att den fortfarande säljs, och jag undrar om inte tom. 305 säljs fortfarande? 305:an gör 90% av det 310:an gör och är bra mycket billigare, den nya 910 har väl en del dömt
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 20:36Jag har 910 och är jättenöjd. Kändes inte aktuellt att köpa en "gammal" klocka när man skulle ha en _ny_. 🙂
Jag har 910 och är jättenöjd. Kändes inte aktuellt att köpa en "gammal" klocka när man skulle ha en _ny_. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 22:57ang 910an så är det egentligen bara 2 funktioner som varit struliga. Höjdmätningen, som går att lösa med enkelhet. Sen är det funktionen att följa en innan ritad och nerladdad bana(klockan stänger av sig). och det är bara en tidsfråga innan den fungerar.
ang 910an så är det egentligen bara 2 funktioner som varit struliga. Höjdmätningen, som går att lösa med enkelhet. Sen är det funktionen att följa en innan ritad och nerladdad bana(klockan stänger av sig). och det är bara en tidsfråga innan den fungerar.