Quote from Guest on 29 August 2011, 13:17Hej,
Har problem att importera träningar från min forerunner 405CX till funbeat via chrome (på mac) - får fel om att webbläsaren inte stödjs. Har installerat senaste verionen av både communicator-pluginet och ant-agent från Garmin. När jag går in på gar
Hej,
Har problem att importera träningar från min forerunner 405CX till funbeat via chrome (på mac) - får fel om att webbläsaren inte stödjs. Har installerat senaste verionen av både communicator-pluginet och ant-agent från Garmin. När jag går in på gar
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 13:27Hej! Jag har aldrig heller fått det att funka med Chrome på Mac. På nedladdningssidan för Communicator anges också att webläsare skall vara Safari eller Firefox. Chrome står inte som kompatibel webläsare. Jag kör Safari, funkar kanon.
Hej! Jag har aldrig heller fått det att funka med Chrome på Mac. På nedladdningssidan för Communicator anges också att webläsare skall vara Safari eller Firefox. Chrome står inte som kompatibel webläsare. Jag kör Safari, funkar kanon.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 15:14Japp, jag importerar i Safari, gör allt annat i Chrome. Lite tröttsamt, men det funkar.
Japp, jag importerar i Safari, gör allt annat i Chrome. Lite tröttsamt, men det funkar.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 16:53+1 på Fredrik
+1 på Fredrik
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 20:21OK - tack för svaren, får hoppas det löser sig i framtiden...
OK - tack för svaren, får hoppas det löser sig i framtiden...