Quote from Guest on 16 January 2013, 10:07Har du nånsin kånkat på din laptop till stugan, jobbet, semestern, etc bara för att kunna logga din träning från din Garmin?
Har du då undrat om det inte skulle funka med din läsplatta istället?
Heureka! Have I got a jättebra tips till dig!!
Hittade denna
Har du nånsin kånkat på din laptop till stugan, jobbet, semestern, etc bara för att kunna logga din träning från din Garmin?
Har du då undrat om det inte skulle funka med din läsplatta istället?
Heureka! Have I got a jättebra tips till dig!!
Hittade denna
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 10:17Smutt, känns nästan som att det är värt att köpa en usb-adapter för att testa.
Smutt, känns nästan som att det är värt att köpa en usb-adapter för att testa.
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 10:32Fast nu när jag läste mer funkar den vare sig med min surfplatta eller någon av mina klockor. 😀 Värt att hålla utkik på i framtiden däremot.
Fast nu när jag läste mer funkar den vare sig med min surfplatta eller någon av mina klockor. 😀 Värt att hålla utkik på i framtiden däremot.
Quote from Rasmus Olsson on 16 January 2013, 11:15Appen fungerar inte på Edge-serien, vilket står på apptillverkarens hemsida. Inte ens när jag rootat plattan (Nexus 7) fungerar det. Vet inte var felet är, om det är plattan (kan ansluta HD utan problem), kabeln (testat 2 olika OTG-kablar, diverse y-kabla
Appen fungerar inte på Edge-serien, vilket står på apptillverkarens hemsida. Inte ens när jag rootat plattan (Nexus 7) fungerar det. Vet inte var felet är, om det är plattan (kan ansluta HD utan problem), kabeln (testat 2 olika OTG-kablar, diverse y-kabla
Quote from Rasmus Olsson on 16 January 2013, 12:39Jo, jag har fått jättemycket hjälp av apputvecklaren med mitt problem. Men han är bekymrad att det inte funkar för mig.
Jo, jag har fått jättemycket hjälp av apputvecklaren med mitt problem. Men han är bekymrad att det inte funkar för mig.
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 15:25Lite sunkigt att de har en Edge 500 på en av sina reklambilder om de inte stöds.
Men behovet är väl övergående nu när nya Edge:arna skickar sin data till mobila enheten medelst blåtand
Lite sunkigt att de har en Edge 500 på en av sina reklambilder om de inte stöds.
Men behovet är väl övergående nu när nya Edge:arna skickar sin data till mobila enheten medelst blåtand
Quote from Funbeat user on 31 March 2013, 17:55Hmmm. Hur laddar man upp direkt till Funbeat från Garmin Upload? Spara som fil och sedan ladda upp, antar jag. Haken är att jag inte hittar något sätt att ladda upp filen via Funbeats importera fil-funktion.
Hmmm. Hur laddar man upp direkt till Funbeat från Garmin Upload? Spara som fil och sedan ladda upp, antar jag. Haken är att jag inte hittar något sätt att ladda upp filen via Funbeats importera fil-funktion.
Quote from Funbeat user on 31 March 2013, 18:30Du har halvt rätt iaf. I Sporttablet väljer man alternativ "SD-card" vilket sparar en tcx-fil i tabletten. På min hamnar filen i mappen download/sporttabet, Sen måste man i Funbeat (som hemsida, inte som android-app!!!) kunna ange denna fil för import. Ja
Du har halvt rätt iaf. I Sporttablet väljer man alternativ "SD-card" vilket sparar en tcx-fil i tabletten. På min hamnar filen i mappen download/sporttabet, Sen måste man i Funbeat (som hemsida, inte som android-app!!!) kunna ange denna fil för import. Ja
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 08:00Inget jag provat själv, men DC Rainmaker har i sin lista en app som heter "Wahoo Fitness" som verkar kunna göra något likande (finns säkert för Andorid oxå).
http://www.dcrainmaker.com/2012/02/top-7-iphone-swim-bike-and-run-apps-i.html
Inget jag provat själv, men DC Rainmaker har i sin lista en app som heter "Wahoo Fitness" som verkar kunna göra något likande (finns säkert för Andorid oxå).
http://www.dcrainmaker.com/2012/02/top-7-iphone-swim-bike-and-run-apps-i.html