Quote from Guest on 1 August 2011, 12:33Hej! Jag är nybörjare och ska göra min första sprint i Stockholm 🙂 Jag har en Garmin 310XT - är nybörjare även på Garmin men hittade att jag kan gå vidare mellan varje steg simning-cykling-löpning men det jag inte blir klok på är hur jag ska göra med by
Hej! Jag är nybörjare och ska göra min första sprint i Stockholm 🙂 Jag har en Garmin 310XT - är nybörjare även på Garmin men hittade att jag kan gå vidare mellan varje steg simning-cykling-löpning men det jag inte blir klok på är hur jag ska göra med by
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 12:43Du ställer den på automatisk multisport. Sedan trycker du på Lap-knappen när du:
- Går upp ur vattnet
- Precis när du börjar cykla
- Precis när du slutar cykla
- Precis när du börjar springaDå kommer klockan dela in passet i "other", T1 (transition 1),
Du ställer den på automatisk multisport. Sedan trycker du på Lap-knappen när du:
- Går upp ur vattnet
- Precis när du börjar cykla
- Precis när du slutar cykla
- Precis när du börjar springa
Då kommer klockan dela in passet i "other", T1 (transition 1),
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 16:52Tack för svar - ska testas!!
Tack för svar - ska testas!!
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:43För att få med T1 och T2 i tryckandet så behöver du även kryssa i rutan med "Ta med övergång" när du startar funktionen, annars går den direkt mellan sporterna utan växlingarna med
För att få med T1 och T2 i tryckandet så behöver du även kryssa i rutan med "Ta med övergång" när du startar funktionen, annars går den direkt mellan sporterna utan växlingarna med
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 09:41tack - jag har garmin 305 och undrat - ska testa!
tack - jag har garmin 305 och undrat - ska testa!
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 14:12Jasså, det är _det_ alla sysslar med i växlingsområdet?!
Jasså, det är _det_ alla sysslar med i växlingsområdet?!
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 21:13Det är synd att det inte är press-and-hold funktion. Råkar man stöta till knappen blir allt uppfuckat.
Det är synd att det inte är press-and-hold funktion. Råkar man stöta till knappen blir allt uppfuckat.
Quote from Stefan Litzén on 10 August 2011, 09:10Den här funktionaliteten finns inte på 405CX väl? (Man får ha klockan under simmössan)
//C
Den här funktionaliteten finns inte på 405CX väl? (Man får ha klockan under simmössan)
//C
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 06:58Hm... körde automatinsk multisport på Tjörn Triathlon och då fick jag inte med SWIM läget aktiverat. Gjorde jag fel eller är det buggen?
Hm... körde automatinsk multisport på Tjörn Triathlon och då fick jag inte med SWIM läget aktiverat. Gjorde jag fel eller är det buggen?
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 12:52Jag tror att efter att man slagit på Automatisk multisport så måste man gå tillbaka in i inställningarna och välja Swim.
Jag tror att efter att man slagit på Automatisk multisport så måste man gå tillbaka in i inställningarna och välja Swim.