Quote from Guest on 1 August 2011, 12:33Hej! Jag är nybörjare och ska göra min första sprint i Stockholm 🙂 Jag har en Garmin 310XT - är nybörjare även på Garmin men hittade att jag kan gå vidare mellan varje steg simning-cykling-löpning men det jag inte blir klok på är hur jag ska göra med by
Hej! Jag är nybörjare och ska göra min första sprint i Stockholm 🙂 Jag har en Garmin 310XT - är nybörjare även på Garmin men hittade att jag kan gå vidare mellan varje steg simning-cykling-löpning men det jag inte blir klok på är hur jag ska göra med by
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 12:43Du ställer den på automatisk multisport. Sedan trycker du på Lap-knappen när du:
- Går upp ur vattnet
- Precis när du börjar cykla
- Precis när du slutar cykla
- Precis när du börjar springaDå kommer klockan dela in passet i "other", T1 (transition 1),
Du ställer den på automatisk multisport. Sedan trycker du på Lap-knappen när du:
- Går upp ur vattnet
- Precis när du börjar cykla
- Precis när du slutar cykla
- Precis när du börjar springa
Då kommer klockan dela in passet i "other", T1 (transition 1),
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 16:52Tack för svar - ska testas!!
Tack för svar - ska testas!!
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:43För att få med T1 och T2 i tryckandet så behöver du även kryssa i rutan med "Ta med övergång" när du startar funktionen, annars går den direkt mellan sporterna utan växlingarna med
För att få med T1 och T2 i tryckandet så behöver du även kryssa i rutan med "Ta med övergång" när du startar funktionen, annars går den direkt mellan sporterna utan växlingarna med
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 09:41tack - jag har garmin 305 och undrat - ska testa!
tack - jag har garmin 305 och undrat - ska testa!
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 14:12Jasså, det är _det_ alla sysslar med i växlingsområdet?!
Jasså, det är _det_ alla sysslar med i växlingsområdet?!