Quote from Guest on 7 May 2010, 09:41Jag har installerat Garmin plugin och USB drivers. När jag försöker importera data från min nya Forerunner 305 till Funbeat får jag upp en felruta "PluginNotDetectedException..".
På Garmins testsida ser allt ok ut. Jag har verifierat att alla relevanta a
Jag har installerat Garmin plugin och USB drivers. När jag försöker importera data från min nya Forerunner 305 till Funbeat får jag upp en felruta "PluginNotDetectedException..".
På Garmins testsida ser allt ok ut. Jag har verifierat att alla relevanta a
Quote from Camilla Höög on 7 May 2010, 09:51Kör Firefox istället så fungerar det nog direkt. Det är värt att testa och då får du även en mycket bättre webbläsare på köpet (t+)
Kör Firefox istället så fungerar det nog direkt. Det är värt att testa och då får du även en mycket bättre webbläsare på köpet (t+)
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:01Tack för tipset! Funkade klockrent med Firefox, men fortfarande förbryllad varför IE slutat fungera...
Tack för tipset! Funkade klockrent med Firefox, men fortfarande förbryllad varför IE slutat fungera...
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 21:54Tack för tipset, har haft problem med detta ett tag men nu fungerar det perfekt.
Tack för tipset, har haft problem med detta ett tag men nu fungerar det perfekt.