Quote from Guest on 13 January 2015, 04:59Hejsan all funbeat fans
Har problem med att ladda upp på funbeat från min Garmin 810
har fungerat tidigare att ladda upp direkt från enheten , men nu verkar det svårt, funbeat hittar inte min enhet längre, har någon tipps hur man kan göra?
Mårten
Hejsan all funbeat fans
Har problem med att ladda upp på funbeat från min Garmin 810
har fungerat tidigare att ladda upp direkt från enheten , men nu verkar det svårt, funbeat hittar inte min enhet längre, har någon tipps hur man kan göra?
Mårten
Quote from Camilla Höög on 13 January 2015, 05:09Om du använder Garmin Express så går det inte att importera pass längre. Det måste göras genom ANT-agenten.
Hittas din enhet på den här sidan: http://software.garmin.com/sv-SE/gcp.html
Om du använder Garmin Express så går det inte att importera pass längre. Det måste göras genom ANT-agenten.
Hittas din enhet på den här sidan: http://software.garmin.com/sv-SE/gcp.html
Quote from Funbeat user on 13 January 2015, 06:46det här programet har jag laddat ner, och tidigare kunde jag läsa min garmin,direkt från funbeat, importera direkt från enhet,vilket inte fungerar längre...
det här programet har jag laddat ner, och tidigare kunde jag läsa min garmin,direkt från funbeat, importera direkt från enhet,vilket inte fungerar längre...
Quote from Camilla Höög on 13 January 2015, 16:31Använder du Garmin Express?
Använder du Garmin Express?
Quote from Funbeat user on 13 January 2015, 18:54jupp har instalerat det, men använder den inte,mer än att jag någon gång överfört från enhet till Garmin express
jupp har instalerat det, men använder den inte,mer än att jag någon gång överfört från enhet till Garmin express
Quote from Camilla Höög on 14 January 2015, 08:48Garmin Express används automatiskt så länge du inte aktivt har slagit av det i inställningarna.
Garmin Express används automatiskt så länge du inte aktivt har slagit av det i inställningarna.
Quote from Funbeat user on 14 January 2015, 15:28Det du kan göra är att varje gång (drygt,jag vet) exportera din runda som en TCX-fil till din dator och importera densamma till funbeat. Funkar klockrent men är som sagt en dryg process.
Det du kan göra är att varje gång (drygt,jag vet) exportera din runda som en TCX-fil till din dator och importera densamma till funbeat. Funkar klockrent men är som sagt en dryg process.
Quote from Camilla Höög on 14 January 2015, 16:49Eller så importerar man FIT-filen som ligger på datorn så fort passet har skickats till Garmin Connect.
Det ska tydligen även fungera att flytta FIT-filen till den folder ANT-agenten använder och då fungerar importen till Funbeat.
Eller så importerar man FIT-filen som ligger på datorn så fort passet har skickats till Garmin Connect.
Det ska tydligen även fungera att flytta FIT-filen till den folder ANT-agenten använder och då fungerar importen till Funbeat.
Quote from Lena O on 16 January 2015, 15:10Min 800 är likadan med IE men i Google Chrome funkar det
Min 800 är likadan med IE men i Google Chrome funkar det