Quote from Guest on 29 May 2010, 18:03Hej. Just skrivit ett program för att konvertera mina polar filer till garmin .tcx filer. Dock förstår jag inte Garmins parameter. Vad är detta för enhet? Verkar ligga runt 0,XXXXXXX-1,XXXXXXX.
edit: Ser ut att vara meter per sekund.
Hej. Just skrivit ett program för att konvertera mina polar filer till garmin .tcx filer. Dock förstår jag inte Garmins parameter. Vad är detta för enhet? Verkar ligga runt 0,XXXXXXX-1,XXXXXXX.
edit: Ser ut att vara meter per sekund.
Quote from Robert Johansson on 29 May 2010, 18:13Vet inte, men om du kör sporttracks så finns det en Polar import plugin då.
Vet inte, men om du kör sporttracks så finns det en Polar import plugin då.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 22:05ok. Någon som kan säga att den funkar bra när man inte använder gps? Har bara fotpod+puls och använder nu Polar Precision Performance. Programmet jag skrev funkar fint men verkar ge någon några procent lägre hastighet av någon anledning.
ok. Någon som kan säga att den funkar bra när man inte använder gps? Har bara fotpod+puls och använder nu Polar Precision Performance. Programmet jag skrev funkar fint men verkar ge någon några procent lägre hastighet av någon anledning.