Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har testat svågerns 305, men den är lite för bred så den sitter och "slår" på handleden. Nu är ja så sugen på en 310 CX och den ser iaf lite smäckrare ut.
Nån smal tjej som har testat den?
Annars är det väl 405:an som e intressant, men den verkar fol

Tror inte Garmin släppt 310xt ännu...
För bästa pris: http://www.mapandcoach.se/index.php?m_id=nyheter&mod=news&id=90
Köpte en 305:a nyligen, bra pris och snabb, smidig leverans... (hade bra pris på 405 också)

Vissa riktiga "entusiaster" (i brist på bättre ord) har redan lyckats lura till sej några ex av nya 310xt. Men utan rätt pulsbälte, det kommer senare.

Annars är 405:an OK, akilleshälen på den är petringen, inte alla kommer överens med den. Jag är kompis

Jag är jättenöjd med min 405a. jag har inga problem med touchringen. Vid regn så fungerar den ju ganska dåligt visserligen men då brukar jag låsa ringen. Jag har ändå inget behov av att ändra inställningar när jag springer.

Amäh!! Har den inte släppts än alltså 🙁 Men jag har kollat runt lite och det finns butiker som på lagersaldot ha "Finns i lager". Bedrägeri alltså! Sånt gör mig SUR!
Nån som vet när den kommer då?
Vill ju ha en NU! 😉

Jag är den lyckliga ägaren till en Garmin som jag verkligen gillar men har upplevt problem med att gps:en och bandet liksom har suttit och gnagt på handled och knöckel till jag har fått ont eller blivit ganska öm på längre vändor.
Nu har jag fått ett sna

Bra idé med kardborreband!! 🙂
Har nu mailat några butiker angående leveranstid men inte fått några vettiga svar 🙁 Känns inte som man vågar beställa från nån butiken som ger högst flytande svar på leveranstid. Om de inte vet när den kommer borde de väl

Har också tyckt att bandet på 305:an gör ont på handleds-knölen. Jag har numer ett svettband under, funkar kanon för mig. 🙂

>Liselott: Här skickade vi efter ifrån, kom på stört: http://www.outdoorexperten.se/p-13141-garmin-forerunner-205305-snabbfste.aspx

JAg är kille men 14 år och har väldigt smala handleder. Jag har en 405:a. Jag brukar ha den på fjärde snäppet men jag brukar ha ett armsvettband under. då blir plötsligt handleden 3 snäpp bredare. Testa med det. jag tror att det är ett armband för smala h

12