Quote from Guest on 14 May 2012, 06:49På senare tid kan jag inte längre importera direkt från min Garmin 310:a utan måste spara ner filen och lägga in den "bakvägen"
När jag söker efter enheter så låser sig hela firefox så jag måste starta om datorn.
Någon som känner igen problemet?
På senare tid kan jag inte längre importera direkt från min Garmin 310:a utan måste spara ner filen och lägga in den "bakvägen"
När jag söker efter enheter så låser sig hela firefox så jag måste starta om datorn.
Någon som känner igen problemet?
Quote from Camilla Höög on 14 May 2012, 06:59Testa att rensa historiken på klockan och på datorn så att det är mindre data att läsa in. Jag gjorde det igår för annars så försöker Funbeat läsa in alla gamla redan inlästa pass varje gång jag importerar):
-Ställ in ANT Agenten så att den tar bort alla
Testa att rensa historiken på klockan och på datorn så att det är mindre data att läsa in. Jag gjorde det igår för annars så försöker Funbeat läsa in alla gamla redan inlästa pass varje gång jag importerar):
-Ställ in ANT Agenten så att den tar bort alla
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 12:22Bra tips. Tack. Provar efter nästa pass.
Bra tips. Tack. Provar efter nästa pass.