Quote from Guest on 5 May 2013, 13:14... för mig.
Jag kan inte längre importera pass från min Garmin 310XT, något som har fungerat fint hur länge som helst. Dessutom tycks blotta försöket få web-läsaren att allvarligt haka upp sig. En massa funktioner (t ex att kommentera ett pass direkt i
... för mig.
Jag kan inte längre importera pass från min Garmin 310XT, något som har fungerat fint hur länge som helst. Dessutom tycks blotta försöket få web-läsaren att allvarligt haka upp sig. En massa funktioner (t ex att kommentera ett pass direkt i
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 13:24Glömde nämna hur det artar sig: Det går att klicka på importera pass, men när jag väljer "Direkt från..." så händer ingenting. Efter det går det inte ens att klicka på importera pass eftersom en hel del musklick verkar ignoreras sedan.
Glömde nämna hur det artar sig: Det går att klicka på importera pass, men när jag väljer "Direkt från..." så händer ingenting. Efter det går det inte ens att klicka på importera pass eftersom en hel del musklick verkar ignoreras sedan.
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 13:55Löste det. Halv-trojansk plugin vid namn yontoo hade förvirrat sig in på datorn. När jag tog bort den löste sig allting. Skyller på 7-åringen... 🙂
Löste det. Halv-trojansk plugin vid namn yontoo hade förvirrat sig in på datorn. När jag tog bort den löste sig allting. Skyller på 7-åringen... 🙂
Quote from Marcus Larsson on 6 May 2013, 07:32Jag har haft samma problem med att ladda ner träningar.
Med min klocka gick det inte att ladda i pass men frugans funkade.
Jag gjorde en fabriksåterställning efter ett tips från någon i denna grupp.
Efter det så funkar det igen
Jag har haft samma problem med att ladda ner träningar.
Med min klocka gick det inte att ladda i pass men frugans funkade.
Jag gjorde en fabriksåterställning efter ett tips från någon i denna grupp.
Efter det så funkar det igen