Quote from Guest on 23 June 2014, 21:54Idag när jag försöker importera från min Garmin Forerunner 305 med garminimporten så hittas min enhet men när jag ska ladda upp data får jag bara felmedelandet: "Your device is not supported by this application."
Igår fungerade det fint att ladda upp, så
Idag när jag försöker importera från min Garmin Forerunner 305 med garminimporten så hittas min enhet men när jag ska ladda upp data får jag bara felmedelandet: "Your device is not supported by this application."
Igår fungerade det fint att ladda upp, så
Quote from Funbeat user on 23 June 2014, 22:04I lördags hade jag det problemet, men idag fungerade det.
I lördags hade jag det problemet, men idag fungerade det.
Quote from Funbeat user on 23 June 2014, 22:16Jag lyckades komma på vad som var fel när jag importerade till SportTracks. Den hittade inte alls någon enhet så jag rengjorde kontaktytorna på klockan och försökte igen och då kunde jag importera i SportTracks. När jag försökte i funbeat så hittade funbe
Jag lyckades komma på vad som var fel när jag importerade till SportTracks. Den hittade inte alls någon enhet så jag rengjorde kontaktytorna på klockan och försökte igen och då kunde jag importera i SportTracks. När jag försökte i funbeat så hittade funbe
Quote from Funbeat user on 23 June 2014, 22:21Okej, då var det rimligen inte samma problem. Jag fick inte upp något felmeddelande heller.
Okej, då var det rimligen inte samma problem. Jag fick inte upp något felmeddelande heller.