Quote from Guest on 4 May 2012, 18:07Ingår i SWE-cup, veteraner.
Ingår i SWE-cup, veteraner.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:17Inställt - igen!!
"Tävlingsledningen vet inte varför antalet anmälningar har blivit så få,
då arrangemanget ligger nästintill i mitten av de tävlandes hemorter.Vi kan inte ta ansvaret med att lägga så många tusen kronor som det skulle bli
om vi körde
Inställt - igen!!
"Tävlingsledningen vet inte varför antalet anmälningar har blivit så få,
då arrangemanget ligger nästintill i mitten av de tävlandes hemorter.
Vi kan inte ta ansvaret med att lägga så många tusen kronor som det skulle bli
om vi körde
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 09:17Det här kommer att ställa till det för mig när det gäller att få en slutplacering i tempo-cupen. Och deras anledning att ställa in ger jag inte mycket för.
Att ordna ett temoplopp behöver inte kosta många slantar.
Det här kommer att ställa till det för mig när det gäller att få en slutplacering i tempo-cupen. Och deras anledning att ställa in ger jag inte mycket för.
Att ordna ett temoplopp behöver inte kosta många slantar.
Quote from ellen olsson on 6 May 2012, 22:50Speciellt inte när de redan haft en stor del av de fasta utgifterna. Nu får de bara utgifter...
Speciellt inte när de redan haft en stor del av de fasta utgifterna. Nu får de bara utgifter...
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 15:13Värsta pajasgänget i svensk cykel, Stig T och hans anhang. Jag finner inte ord för hur dåligt de skött detta.
Hädanefter hoppas jag att Örebro läns CF lägger ner tankarna på arrangemang, alternativt att de får ut inbjudningar/banskisser/banprofiler i tid
Värsta pajasgänget i svensk cykel, Stig T och hans anhang. Jag finner inte ord för hur dåligt de skött detta.
Hädanefter hoppas jag att Örebro läns CF lägger ner tankarna på arrangemang, alternativt att de får ut inbjudningar/banskisser/banprofiler i tid