Quote from Guest on 1 May 2008, 17:417 maj MCK - MTB
14 maj CK Master - MTB
21 maj HCK - LVG
11 juni MCK - MTB
13 augusti MCK - LVG (DM)
20 augusti KCK - LVG
27 augusti CK Master - LVG (CM)
3 september HCK - LVG
10 september MCK - MTB (DM)
20 september KCK - MTB (CM)Gå till respektive klub
7 maj MCK - MTB
14 maj CK Master - MTB
21 maj HCK - LVG
11 juni MCK - MTB
13 augusti MCK - LVG (DM)
20 augusti KCK - LVG
27 augusti CK Master - LVG (CM)
3 september HCK - LVG
10 september MCK - MTB (DM)
20 september KCK - MTB (CM)
Gå till respektive klub
Quote from ellen olsson on 1 May 2008, 17:51Ska du köra alla eller nöjer du dig med de fem LVG-tävlingarna?
Ska du köra alla eller nöjer du dig med de fem LVG-tävlingarna?
Quote from antti5303@gmail.com on 2 May 2008, 11:42Bergakungen 21/5 är kul. 2,5km uppför, alla kan vara med.
Bergakungen 21/5 är kul. 2,5km uppför, alla kan vara med.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 23:24Finns det nån hemsida?
Finns det nån hemsida?
Quote from antti5303@gmail.com on 2 May 2008, 23:31Ska finnas på hisingens ck, men såg bara förra årets variant av bergakungen när jag kollade.
Ska finnas på hisingens ck, men såg bara förra årets variant av bergakungen när jag kollade.
Quote from ellen olsson on 2 May 2008, 23:32Nej. Det närmaste du kan komma är egentligen Göteborgs Cykelförbund men du hittar mest information på MCK:s hemsida. För varje deltävling så hittar du mer information hos arrangerande klubb, men den kommer först när det börjar närma sig.
Nej. Det närmaste du kan komma är egentligen Göteborgs Cykelförbund men du hittar mest information på MCK:s hemsida. För varje deltävling så hittar du mer information hos arrangerande klubb, men den kommer först när det börjar närma sig.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 23:35http://www.scf.se/goteborg/t2.asp?p=107715
Sedan kan du gå in på arrangörsklubbarnas hemsida för mer info.
Vanligtvis körs Gbg serien på onsdagkvällar. Första start kl 19:00
Sista anmällan brukar vara kl 18:00
Är man inte med i någon klubb så tror jag a
http://www.scf.se/goteborg/t2.asp?p=107715
Sedan kan du gå in på arrangörsklubbarnas hemsida för mer info.
Vanligtvis körs Gbg serien på onsdagkvällar. Första start kl 19:00
Sista anmällan brukar vara kl 18:00
Är man inte med i någon klubb så tror jag a
Quote from Ola Jarvi on 2 May 2008, 23:35Det blir LVG-tävlingarna för min del. Det krävs väl att köra alla fem för att räknas i sammandraget? Vad det nu skall tjäna till. 😀
Det blir LVG-tävlingarna för min del. Det krävs väl att köra alla fem för att räknas i sammandraget? Vad det nu skall tjäna till. 😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 23:36Hallå Fredrik!
Är du vaken så här dags?:-)
Hallå Fredrik!
Är du vaken så här dags?:-)
Quote from ellen olsson on 2 May 2008, 23:37Licens har formellt sett inte behövts tidigare men utan licens måste man se till att man är försäkrad på annat sätt.
Licens har formellt sett inte behövts tidigare men utan licens måste man se till att man är försäkrad på annat sätt.