Quote from Guest on 26 January 2009, 15:39Löpning från Geiranger centrum till Dalsnibba som ligger på 1500m höjd.Løypebeskrivelse
Løpet startar nede ved Geirangerfjorden ved Fjord1-garasjen i Geiranger sentrum. Etter ca. 4 km jamn stigning (1:12) opp til Flydalsjuvet, flatar løypa ut og ein sprin
Löpning från Geiranger centrum till Dalsnibba som ligger på 1500m höjd.Løypebeskrivelse
Løpet startar nede ved Geirangerfjorden ved Fjord1-garasjen i Geiranger sentrum. Etter ca. 4 km jamn stigning (1:12) opp til Flydalsjuvet, flatar løypa ut og ein sprin
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 15:49Hej
Detta ser högintressant ut. Har du sprungit loppet förut? Problemet är att det bara är två veckor efter Sth marathon men intressant med tanke på Swiss alpin i slutet av Juli. (jag tänker lite högt) 🙂
Hej
Detta ser högintressant ut. Har du sprungit loppet förut? Problemet är att det bara är två veckor efter Sth marathon men intressant med tanke på Swiss alpin i slutet av Juli. (jag tänker lite högt) 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 15:24Geiranger är vårt paradis på jorden, så själva loppen är bara en rolig grej när vi ändå är där.
Geiranger är vårt paradis på jorden, så själva loppen är bara en rolig grej när vi ändå är där.
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 18:04Det lutar starkt åt att jag anmäler mig. Har du sprungit loppet förut?
Det lutar starkt åt att jag anmäler mig. Har du sprungit loppet förut?
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 18:07Jag har cyklat nedför backen till Geiranger. Det rullar på bra.
Jag har cyklat nedför backen till Geiranger. Det rullar på bra.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 12:23Cyklade exakt denna väg förra sommaren (uppför) på lvg-hoj. Helt sjukt fin natur, så najs att man glömmer bort att mjölksyran sprutar ur öronen. Samtidigt som löploppet går varianten på cykel, ett bra alternativ.
Cyklade exakt denna väg förra sommaren (uppför) på lvg-hoj. Helt sjukt fin natur, så najs att man glömmer bort att mjölksyran sprutar ur öronen. Samtidigt som löploppet går varianten på cykel, ett bra alternativ.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 15:40Funderar på att bo under fältmässiga förhållanden (tält) Har för mig att det ligger en skaplig camping nere vid vattnet?
Funderar på att bo under fältmässiga förhållanden (tält) Har för mig att det ligger en skaplig camping nere vid vattnet?
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 14:45Jag har aldrig sprungit loppet, dock har jag varit Geiranger 5ggr tidigare. Det stämmer att det ligger en ganska stor camping precis vid vattnet. Själv bor jag i "hytte" ca 1km från campingen.
Jag har aldrig sprungit loppet, dock har jag varit Geiranger 5ggr tidigare. Det stämmer att det ligger en ganska stor camping precis vid vattnet. Själv bor jag i "hytte" ca 1km från campingen.