Quote from Guest on 28 January 2008, 18:14ETT MINNE FÖR LIVET!
Välkommen till loppet som Du bara har chansen att springa en enda gång.
GENOMLOPPET är ett samarbete mellan Turebergs FK och Vägverket och avgörs den 4:e oktober 2008.
Sträckan är 16km och går genom en vacker vikingahistorisk natur
ETT MINNE FÖR LIVET!
Välkommen till loppet som Du bara har chansen att springa en enda gång.
GENOMLOPPET är ett samarbete mellan Turebergs FK och Vägverket och avgörs den 4:e oktober 2008.
Sträckan är 16km och går genom en vacker vikingahistorisk natur
Quote from Lotta Lindström on 28 January 2008, 18:24Vad kul! Och det är ju nästan hemma hos mig.:-) Fast klarar man verkligen 1,6 mil om man precis börjat springa och knappt klarar 5 minuter idag? Fast å andra sidan har man ju 2,5 timmar på sig så man kan ju gå om det behövs. Får fundera på saken...
Vad kul! Och det är ju nästan hemma hos mig.:-) Fast klarar man verkligen 1,6 mil om man precis börjat springa och knappt klarar 5 minuter idag? Fast å andra sidan har man ju 2,5 timmar på sig så man kan ju gå om det behövs. Får fundera på saken...
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 18:33Sara, det är i oktober. Och en alldeles utmärkt utmaning för att sköta din träning till dess 😉
Det är bra att sätta mål man bävar lätt inför. Tro mig, du klarar mer än så. Go for it!
Sara, det är i oktober. Och en alldeles utmärkt utmaning för att sköta din träning till dess 😉
Det är bra att sätta mål man bävar lätt inför. Tro mig, du klarar mer än så. Go for it!
Quote from Lotta Lindström on 28 January 2008, 18:35Jo, minst 1 mil borde jag ju klara vid det laget och resten får jag väl gå i värsta fall. Vill, vill, vill.... 😀
Jo, minst 1 mil borde jag ju klara vid det laget och resten får jag väl gå i värsta fall. Vill, vill, vill.... 😀
Quote from Elias Engqvist on 28 January 2008, 19:33"Fast klarar man verkligen 1,6 mil om man precis börjat springa och knappt klarar 5 minuter idag?" - Javisst, 1,6 mil på 5 minuter är ju 192km/t - det ordnar sig! 🙂
"Fast klarar man verkligen 1,6 mil om man precis börjat springa och knappt klarar 5 minuter idag?" - Javisst, 1,6 mil på 5 minuter är ju 192km/t - det ordnar sig! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 19:42Vore ju kul att provspringa den nya efterlängtade vägen som förhoppningsvis ska korta mina resdtider till o från jobbet varje dag sen 🙂
Vore ju kul att provspringa den nya efterlängtade vägen som förhoppningsvis ska korta mina resdtider till o från jobbet varje dag sen 🙂
Quote from Lotta Lindström on 28 January 2008, 22:56Christer (t+) Ja just det. Precis så snabb är jag. 😀
Christer (t+) Ja just det. Precis så snabb är jag. 😀
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 12:51jag fudnerar också på detta lopp men är osäker på om jag kommer klara distansen..
men som sara säger ovanför att orkar man inte hela får man väl gå.
fast jag är ju sån envis rackare att jag inte vill gå för jag VILL ju springa 😉
jag fudnerar också på detta lopp men är osäker på om jag kommer klara distansen..
men som sara säger ovanför att orkar man inte hela får man väl gå.
fast jag är ju sån envis rackare att jag inte vill gå för jag VILL ju springa 😉
Quote from Lotta Lindström on 27 February 2008, 12:54Klart du klarar 1,6 mil i början på oktober med tanke på att du sprang 1,1 mil igår. Min insats lär vara mer osäker. Räknade ut att jag med nuvarande hastighet kommer klara tidsgränsen med 13 minuter. Inte mycket att vinka på. Men sista anmälan är ju inte
Klart du klarar 1,6 mil i början på oktober med tanke på att du sprang 1,1 mil igår. Min insats lär vara mer osäker. Räknade ut att jag med nuvarande hastighet kommer klara tidsgränsen med 13 minuter. Inte mycket att vinka på. Men sista anmälan är ju inte
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 12:57hm. låter ju som nästa steg efter tjejmilen. jag gillar att skynda långsamt. 8 år kvar till maran
hm. låter ju som nästa steg efter tjejmilen. jag gillar att skynda långsamt. 8 år kvar till maran