Quote from Guest on 3 August 2010, 10:50Såg idag att elgiganten nu sänkt priset till 1495 :- på GF 305.
Det är mkt klocka för pengarna.🙂
Såg idag att elgiganten nu sänkt priset till 1495 :- på GF 305.
Det är mkt klocka för pengarna.
🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 11:00Beställde den dagen innan annonsen kom ut, betalade 1790, TYPISKT!
Beställde den dagen innan annonsen kom ut, betalade 1790, TYPISKT!
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 11:26Öppet köp 30 dagar...men du har väl förmodligen redan varit ute och testat den 🙂
Öppet köp 30 dagar...men du har väl förmodligen redan varit ute och testat den 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 16:34Jag beställde en igår kväll efter att jag lurat med gubben att springa en sväng - första gången på ca 15 år för honom. Nu får han ärva min Polar 400, så då måste han ju fortsätta med joggandet. 😀
Annars har jag ju beställt 305:an i onödan. 😉
Jag beställde en igår kväll efter att jag lurat med gubben att springa en sväng - första gången på ca 15 år för honom. Nu får han ärva min Polar 400, så då måste han ju fortsätta med joggandet. 😀
Annars har jag ju beställt 305:an i onödan. 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 20:02snacka om att man hade flyt!!! Hade suttit hela helgen och jämfört olika klockor och tillslut bestämt mig för Garmins 305:a. Vart inte mer ledsen utav att reklamen från elgiganten dök upp i brevlådan. Bara att packa sig iväg och köp en på studs. 3 pass av
snacka om att man hade flyt!!! Hade suttit hela helgen och jämfört olika klockor och tillslut bestämt mig för Garmins 305:a. Vart inte mer ledsen utav att reklamen från elgiganten dök upp i brevlådan. Bara att packa sig iväg och köp en på studs. 3 pass av