Quote from Guest on 3 January 2011, 15:16Hej!
Fick nyligen ett "nytt" pulsband till min GF 305 (tack Henrik!)
Det visar i det närmsta konsekvent 25-50 slag högre än min maxpuls på mina lugna distanspass. Däremot verkar det funka bra nära jag står still.
Det är ett helt nytt batteri i. Jag har
Hej!
Fick nyligen ett "nytt" pulsband till min GF 305 (tack Henrik!)
Det visar i det närmsta konsekvent 25-50 slag högre än min maxpuls på mina lugna distanspass. Däremot verkar det funka bra nära jag står still.
Det är ett helt nytt batteri i. Jag har
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 15:26Låter ju som klockrent kontaktproblem. Alltså elektrodernas kontakt med kroppen. Jag får exakt samma problem när jag fuktar hud och/eller bandet för dåligt. Det finns någon slags gel att köpa på Apoteket om inte vanligt vatten hjälper.
Låter ju som klockrent kontaktproblem. Alltså elektrodernas kontakt med kroppen. Jag får exakt samma problem när jag fuktar hud och/eller bandet för dåligt. Det finns någon slags gel att köpa på Apoteket om inte vanligt vatten hjälper.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 18:50Kan få samma problem med mina olika pulsband. Hade förut en polar nu en garmin 305. Orsaken varje gång var att pulsbandet åkt ned för långt och därav är det ju problem med kontakten... Pröva att justera placering eller fukta bättre.
Kan få samma problem med mina olika pulsband. Hade förut en polar nu en garmin 305. Orsaken varje gång var att pulsbandet åkt ned för långt och därav är det ju problem med kontakten... Pröva att justera placering eller fukta bättre.