Quote from Guest on 17 April 2010, 15:57Under gårdagens pass så insåg jag efter ca 2 km att min 310a inte registrerade distansen. Dock visade den tempot och jag hade fått synk mot satelliterna, så det verkar som själva registreringen av distans bara bestämt sig för att inte fungera. Testade att
Under gårdagens pass så insåg jag efter ca 2 km att min 310a inte registrerade distansen. Dock visade den tempot och jag hade fått synk mot satelliterna, så det verkar som själva registreringen av distans bara bestämt sig för att inte fungera. Testade att
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 16:07När jag började ett pass utan satellitlåsning så räknade den distans när satellitlåsningen väl kom men däremot så blev etapptiderna (autolap 1 km) helt konstiga. Man ska nog inte chansa att starta utan satellitlåsning verkar det som!
Edit: Du har inte fu
När jag började ett pass utan satellitlåsning så räknade den distans när satellitlåsningen väl kom men däremot så blev etapptiderna (autolap 1 km) helt konstiga. Man ska nog inte chansa att starta utan satellitlåsning verkar det som!
Edit: Du har inte fu
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 16:31Tack för tipsen. Jag gjorde en hard reset och nu funkar den som vanligt igen.
Tack för tipsen. Jag gjorde en hard reset och nu funkar den som vanligt igen.