Quote from Guest on 13 August 2011, 16:09Har börjat köra "intervaller", hittills 2st: 10x400 á 5min/km och 10x400m á 4.55min/km.
Dessa pass tryckte jag enbart start/stopp mellan varje sträcka. Vilan uppskattade jag till ca 1-1.5min/sträcka. Raka pass, dvs inget set.. utan 10st i följd.Nu behöv
Har börjat köra "intervaller", hittills 2st: 10x400 á 5min/km och 10x400m á 4.55min/km.
Dessa pass tryckte jag enbart start/stopp mellan varje sträcka. Vilan uppskattade jag till ca 1-1.5min/sträcka. Raka pass, dvs inget set.. utan 10st i följd.
Nu behöv
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 16:19Lättaste är väl att från training center skapa ett pass i datorn och bara skicka in det i klockan.
Inte svårt att göra från klockan heller
agron
Lättaste är väl att från training center skapa ett pass i datorn och bara skicka in det i klockan.
Inte svårt att göra från klockan heller
agron
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 11:27mode-träning-pass-intervall-dist/vilotid..
mode-träning-pass-intervall-dist/vilotid..
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 16:15Tack Christina och Agron! 🙂
Jag har provat att lägga in så som Christina beskriver.
Jag valde även kryssa i rutan "Uppvärmning/nedvarn."
Det jag sedan valde var 1km/1min/6st rep.
För att starta tryckte jag på Start/stop. Sen hände inget mer än att tidu
Tack Christina och Agron! 🙂
Jag har provat att lägga in så som Christina beskriver.
Jag valde även kryssa i rutan "Uppvärmning/nedvarn."
Det jag sedan valde var 1km/1min/6st rep.
För att starta tryckte jag på Start/stop. Sen hände inget mer än att tidu
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 16:37valde du att köra passet?
Sist vilket var igår:D så jag borde komma ihåg la jag in passet i datorn.
Skickade till klockan i klockan var det något med mode / träning / avancerat / välja passet /startI displayen kommer vad som pågår och avstånd kvar sen
valde du att köra passet?
Sist vilket var igår:D så jag borde komma ihåg la jag in passet i datorn.
Skickade till klockan i klockan var det något med mode / träning / avancerat / välja passet /start
I displayen kommer vad som pågår och avstånd kvar sen
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 17:02Om du har valt inklusive uppvärming så måste du sen trycka på "lap"-knappen då du vill starta med intervallerna efter uppvärmningen.
Om du har valt inklusive uppvärming så måste du sen trycka på "lap"-knappen då du vill starta med intervallerna efter uppvärmningen.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 13:55Vill di grejja med lite mer avancerade intervallpass så rekommenderar jag att du laddar ner programmet SportTracks. Betydligt mer lättanvänt än Garmin Training Center.
Vill di grejja med lite mer avancerade intervallpass så rekommenderar jag att du laddar ner programmet SportTracks. Betydligt mer lättanvänt än Garmin Training Center.