Quote from Guest on 6 February 2010, 16:44Ska precis sätta igång att använda min GF305, men innan jag gör det så har jag några undringar:
* Om jag använder SportTracks istället för GTC, klarar ST även att "tömma" klockan när jag importerar, eller måste jag göra det manuellt i klockan?
* Går det
Ska precis sätta igång att använda min GF305, men innan jag gör det så har jag några undringar:
* Om jag använder SportTracks istället för GTC, klarar ST även att "tömma" klockan när jag importerar, eller måste jag göra det manuellt i klockan?
* Går det
Quote from Camilla Höög on 6 February 2010, 16:541. Testa. Du märker det direkt. Jag har för mig att passet blir resettat.
2. Det finns en plugin för att importera data från ST till Funbeat: http://www.zonefivesoftware.com/SportTracks/Plugins/plugin_detail.php?id=116
Fast jag importerar ändå till Funbe
1. Testa. Du märker det direkt. Jag har för mig att passet blir resettat.
2. Det finns en plugin för att importera data från ST till Funbeat: http://www.zonefivesoftware.com/SportTracks/Plugins/plugin_detail.php?id=116
Fast jag importerar ändå till Funbe
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 21:15Tack för de svaren. Har nu testat att lägga in mitt första pass i både ST och Funbeat. Funkar utmärkt!
Ytterligare en fråga då: Kan man använda SportTracks för att skapa pass som sedan laddas till klockan, eller är det GTC som gäller då?
Tack för de svaren. Har nu testat att lägga in mitt första pass i både ST och Funbeat. Funkar utmärkt!
Ytterligare en fråga då: Kan man använda SportTracks för att skapa pass som sedan laddas till klockan, eller är det GTC som gäller då?
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 16:39Finns en plugin till ST som heter Garmin Fitness. Med den kan du skapa pass och ladda ner i klockan.
Finns en plugin till ST som heter Garmin Fitness. Med den kan du skapa pass och ladda ner i klockan.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 16:32Tack Leif! Funkar klockrent.
Tilläggas kan att jag så här långt är sjukt nöjd med klockan.
Tack Leif! Funkar klockrent.
Tilläggas kan att jag så här långt är sjukt nöjd med klockan.