Quote from Guest on 25 November 2012, 20:34Upptäckte just att om någon har TÄVLAT (som det så vackert heter) så måste man gå in på passet för att kunna gilla. På vanliga träningspass står det ju
Gilla Kommentera Visa hela passet
i själva listan.
Upptäckte just att om någon har TÄVLAT (som det så vackert heter) så måste man gå in på passet för att kunna gilla. På vanliga träningspass står det ju
Gilla Kommentera Visa hela passet
i själva listan.
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 20:44Ja bra uppsnappat av Funbeatteamet. Vi som tävlat vill inte bara ha ett simpelt "Gilla". Vi vill gärna även ha en personlig kommentar som höjer oss till skyarna oavsett hur mediokert resultatet är - "Träning är träning, tävling är tävling!"
Ja bra uppsnappat av Funbeatteamet. Vi som tävlat vill inte bara ha ett simpelt "Gilla". Vi vill gärna även ha en personlig kommentar som höjer oss till skyarna oavsett hur mediokert resultatet är - "Träning är träning, tävling är tävling!"
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 20:52Där har vi förstås förklaringen.
Där har vi förstås förklaringen.
Quote from Catharina Brattlin on 25 November 2012, 21:10Jag har sett det några veckor nu, men varit en lydig kicka och gått in och kommenterat på tävlingen istället. Känns bra att kunna göra så och tror att det är det som är grejen. 😉
Jag har sett det några veckor nu, men varit en lydig kicka och gått in och kommenterat på tävlingen istället. Känns bra att kunna göra så och tror att det är det som är grejen. 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 09:41Nån chans ska man väl få till att få kommentarer. Jag ska klicka i "tävling" på all min träning hädanefter.
Nån chans ska man väl få till att få kommentarer. Jag ska klicka i "tävling" på all min träning hädanefter.
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 10:17(t+) på AM! 😀
(t+) på AM! 😀