Quote from Guest on 22 January 2014, 20:13Vad jag har sett, så försvinner alla "gilla" på ett pass som man registrerat, om man senare importerar och slår ihop från sin klocka. Kommentarerna ligger kvar verkar det som.
Inte världens problem, men de borde vara lätt fixat?
Vad jag har sett, så försvinner alla "gilla" på ett pass som man registrerat, om man senare importerar och slår ihop från sin klocka. Kommentarerna ligger kvar verkar det som.
Inte världens problem, men de borde vara lätt fixat?
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 20:23Min erfarenhet är att allt försvinner, inklusive kommentarer, tror jag (?)
Min erfarenhet är att allt försvinner, inklusive kommentarer, tror jag (?)
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 09:23Det är av den anledningen som jag aldrig vågar använda den funktionen.
Det är av den anledningen som jag aldrig vågar använda den funktionen.
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 13:40Försvinner även kommentarer? Har jag inte tänkt på, men det är ju värre i så fall
Försvinner även kommentarer? Har jag inte tänkt på, men det är ju värre i så fall
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 20:23Har upplevt samma sak. Gillamarkeringar försvinner, men kommentarer sparas. Dessutom hamnar det ihopslagna passet överst ibland egna och vänners pass den dagen. Har påtalat detta för Funbeat för ca 6 månader sedan.
Har upplevt samma sak. Gillamarkeringar försvinner, men kommentarer sparas. Dessutom hamnar det ihopslagna passet överst ibland egna och vänners pass den dagen. Har påtalat detta för Funbeat för ca 6 månader sedan.