Quote from Guest on 2 May 2011, 15:27100/150 km
http://www.bikeboost.se/landsvaeg,-linje.aspx
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 15:37Nu kan man anmäla sig!
Nu kan man anmäla sig!
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 16:42DNS blev det för mig pga halsont i veckan. Och i efterhand kan jag säga att det känns ganska skönt. Det var många som bröt och många som frös så de skakade när de kom i mål.
DNS blev det för mig pga halsont i veckan. Och i efterhand kan jag säga att det känns ganska skönt. Det var många som bröt och många som frös så de skakade när de kom i mål.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 16:50Ja jag var inte det minsta avundsjuk på de som körde...
Ja jag var inte det minsta avundsjuk på de som körde...
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 19:46Hade för avsikt att köra men sambon var bortrest och jag hade ingen barnvakt, när jag tittade ut i morse deppade jag inte överdrivet...
Hade för avsikt att köra men sambon var bortrest och jag hade ingen barnvakt, när jag tittade ut i morse deppade jag inte överdrivet...
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 21:04Det var en hård dag, jag körde motionsklass 150 km.
Jag var peppad inför min första tävling och trodde att nu blir det körning i stor klunga som på tv, det var ca 60 st i klassen som startade har jag för mig. Men när farten drogs upp efter några km var vi
Det var en hård dag, jag körde motionsklass 150 km.
Jag var peppad inför min första tävling och trodde att nu blir det körning i stor klunga som på tv, det var ca 60 st i klassen som startade har jag för mig. Men när farten drogs upp efter några km var vi