Quote from Guest on 13 May 2010, 19:26Snabb fråga, någon som vet hur lång Ginstleden är från Göteborg till Halmstad?
Snabb fråga, någon som vet hur lång Ginstleden är från Göteborg till Halmstad?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:3616 mil?
16 mil?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:4119 mil-ish, var den när jag cyklade den. Härliga 11mil från Gbg till Varberg (nej, den går inte särskilt rakt).
19 mil-ish, var den när jag cyklade den. Härliga 11mil från Gbg till Varberg (nej, den går inte särskilt rakt).
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:55Hela Ginstleden från Skummeslövstrand till kiosken i Billdal/Spårhaga är 20 mil enligt "cykelleder i Halland":
http://databas.halland.se/userfiles/PDF/Cykel/Cykelbroschyren/HT_cykel_Svensk_1-16_low.pdf
Hela Ginstleden från Skummeslövstrand till kiosken i Billdal/Spårhaga är 20 mil enligt "cykelleder i Halland":
http://databas.halland.se/userfiles/PDF/Cykel/Cykelbroschyren/HT_cykel_Svensk_1-16_low.pdf
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:12Mycket trevlig cykelväg. Bor precis jämte den, har cyklat vissa bitar enormt mycket, men man tröttnar inte.
Mycket trevlig cykelväg. Bor precis jämte den, har cyklat vissa bitar enormt mycket, men man tröttnar inte.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 23:0916-19-20 mil. ? Hva betyr 3-4 mil når en først er i siget. (V)
16-19-20 mil. ? Hva betyr 3-4 mil når en først er i siget. (V)
Quote from Funbeat user on 10 May 2015, 19:05är den 8 mil gbg-varberg?
hur cyklar man efter billdal? måste man ut på vägarna eller finns det cykelbanor?
ska man cykla väster eller öster om motorvägen?
är den 8 mil gbg-varberg?
hur cyklar man efter billdal? måste man ut på vägarna eller finns det cykelbanor?
ska man cykla väster eller öster om motorvägen?
Quote from Lars Mörrby on 11 May 2015, 08:33Cykelbana till Särö. Sedan småvägar fram till backen upp mot Vallda trekant. Cykelbana (det mesta) genom Kungsbacka. Sedan skitväg ner till Åsa (80 väg med smal/obefintlig vägren). Sedan blir det bättre igen. Blandat småvägar och cykelbana ner till Varber
Cykelbana till Särö. Sedan småvägar fram till backen upp mot Vallda trekant. Cykelbana (det mesta) genom Kungsbacka. Sedan skitväg ner till Åsa (80 väg med smal/obefintlig vägren). Sedan blir det bättre igen. Blandat småvägar och cykelbana ner till Varber
Quote from Funbeat user on 11 May 2015, 08:39Den är väl nyuppmärkt med bruna skyltar med "Kattegatleden" nu också tror jag.
Men som Börje säger - förbi Åsa är den inget vidare, jag hade kört Kungsbacka- Åskloster via Fjärås Bräcka-Gällinge-Idala-Veddige-Åskloster istället för Ginstleden om jag hade
Den är väl nyuppmärkt med bruna skyltar med "Kattegatleden" nu också tror jag.
Men som Börje säger - förbi Åsa är den inget vidare, jag hade kört Kungsbacka- Åskloster via Fjärås Bräcka-Gällinge-Idala-Veddige-Åskloster istället för Ginstleden om jag hade
Quote from Lars Mörrby on 12 May 2015, 08:11Sedan beror det naturligtvis på när man kör. En söndag förmiddag funkar säkert vägen ner mot Åsa helt ok. Sist jag åkte den vägen var det ett par fartkameror så just där kör folk säkert lite långsammare, men riktigt behagligt är det inte.
söder om Varberg
Sedan beror det naturligtvis på när man kör. En söndag förmiddag funkar säkert vägen ner mot Åsa helt ok. Sist jag åkte den vägen var det ett par fartkameror så just där kör folk säkert lite långsammare, men riktigt behagligt är det inte.
söder om Varberg