Quote from Guest on 8 May 2010, 09:46Hej!
Jag har planerart att ska cykla till GIROT i år framför tv:en, Och då blir det visa dagar 2.5 timmar o vissa 3 timmar cykling,
Och täkte köra P90X parallellt med allt cykling.
Nu undrar jag om det är ok all göra det?
Hej!
Jag har planerart att ska cykla till GIROT i år framför tv:en, Och då blir det visa dagar 2.5 timmar o vissa 3 timmar cykling,
Och täkte köra P90X parallellt med allt cykling.
Nu undrar jag om det är ok all göra det?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:56Nej, det är inte OK, det är vår. Rulla ut cykeln på förmiddagen och rulla in chipspåsarna i soffan när Girosändningarna börjar.
Nej, det är inte OK, det är vår. Rulla ut cykeln på förmiddagen och rulla in chipspåsarna i soffan när Girosändningarna börjar.
Quote from Kerstin Söderquist on 8 May 2010, 10:07jag har 24,6% fett..... jag måste ner med de. hheheheh
jag har 24,6% fett..... jag måste ner med de. hheheheh
Quote from ellen olsson on 8 May 2010, 10:09Håll igen på chipspåsarna då. Det är fortfarande oändligt mycket roligare att cykla utomhus.
Håll igen på chipspåsarna då. Det är fortfarande oändligt mycket roligare att cykla utomhus.
Quote from Kerstin Söderquist on 8 May 2010, 10:42e det så.. men jag vill testa o köra cykling och P90X
e det så.. men jag vill testa o köra cykling och P90X
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 10:51Vad är P90X? Är det en testcykelvariant?
Vad är P90X? Är det en testcykelvariant?
Quote from Kerstin Söderquist on 8 May 2010, 11:1390 dagars träningsprogram på dvd..
90 dagars träningsprogram på dvd..