Quote from Guest on 19 February 2010, 23:09Säsongen närmar sig och vi nybörjare, amatörer, pensionärer, mm laddar också för att prestera vad våra sinnen upplever som ett tillfredställande resultat. Vi lär inte hitta våra namn på poängkolumnen i svenska cupen eller klubbens placering, det hade vari
Säsongen närmar sig och vi nybörjare, amatörer, pensionärer, mm laddar också för att prestera vad våra sinnen upplever som ett tillfredställande resultat. Vi lär inte hitta våra namn på poängkolumnen i svenska cupen eller klubbens placering, det hade vari
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 23:19Härligt inlägg Rosa! Heja heja
Härligt inlägg Rosa! Heja heja
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 23:23*håller med!*
*håller med!*
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 01:29Frågar man mig så hade sporten inte varit något utan inkörsporten motionsklass.
Oavsett om man är med för att det är kul eller vill satsa helhjärtat så är det med alla glada motionärer det börjar.Motionsklass äger!
Frågar man mig så hade sporten inte varit något utan inkörsporten motionsklass.
Oavsett om man är med för att det är kul eller vill satsa helhjärtat så är det med alla glada motionärer det börjar.
Motionsklass äger!
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 01:38Jag satsar stenhårt på att komma in i motionsklassen och i år ska bli mitt första år som triatlet. 🙂
Jag satsar stenhårt på att komma in i motionsklassen och i år ska bli mitt första år som triatlet. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 11:01Satsar också på mitt första motionslopp i år.
Kommer att ha tränat i ett år för något som de flesta nog egentligen skulle kunna kämpat sig igenom på ren vilja. Jag tycker dock att det är bäst att börja lite försiktigt och sen öka längden allt efter att å
Satsar också på mitt första motionslopp i år.
Kommer att ha tränat i ett år för något som de flesta nog egentligen skulle kunna kämpat sig igenom på ren vilja. Jag tycker dock att det är bäst att börja lite försiktigt och sen öka längden allt efter att å
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 12:29Heja heja oss!
Jag ska oxå köra mitt första triathlon i år. Vet inte om det blir motionsklass dock men jag känner mig mer som en glad motionär än en slipad tävlingsräv.
Heja heja oss!
Jag ska oxå köra mitt första triathlon i år. Vet inte om det blir motionsklass dock men jag känner mig mer som en glad motionär än en slipad tävlingsräv.
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 04:16Det är ju så fantastiskt roligt med TRI! Jag gjorde mitt allra första lopp för några veckor sedan och i går körde jag mitt andra. Har lärt mig simma under vintern (bor i Nya Zeeland så läs April - Nov), cyklar alldels för lite och springer hellre än snabb
Det är ju så fantastiskt roligt med TRI! Jag gjorde mitt allra första lopp för några veckor sedan och i går körde jag mitt andra. Har lärt mig simma under vintern (bor i Nya Zeeland så läs April - Nov), cyklar alldels för lite och springer hellre än snabb
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 11:30Dito ovanstående!! Har velat test triathlon i ca15år men har först nu börjat tro att det är möjligt. Detta tack vare att jag såg att det även fanns motionsklass. Heja heja!
Dito ovanstående!! Har velat test triathlon i ca15år men har först nu börjat tro att det är möjligt. Detta tack vare att jag såg att det även fanns motionsklass. Heja heja!
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 16:06Man kan lätt få intrycket av detta forum att triathlon "boomar" i Sverige just nu. Massor med glada nybörjare som skall köra Kalmar och andra som provar på kortare lopp. Eller är det bara så att vi blåbär har extra behov av hitta liksinnade, få råd och be
Man kan lätt få intrycket av detta forum att triathlon "boomar" i Sverige just nu. Massor med glada nybörjare som skall köra Kalmar och andra som provar på kortare lopp. Eller är det bara så att vi blåbär har extra behov av hitta liksinnade, få råd och be