Quote from Guest on 1 March 2012, 12:50Någon som vet om/när glan runt körs 2012? Mailade klubben för några dagar sedan men fick inget svar. Ser inget i scfmotion:s kalender heller.
Någon som vet om/när glan runt körs 2012? Mailade klubben för några dagar sedan men fick inget svar. Ser inget i scfmotion:s kalender heller.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 13:00Jag tror inte det blir något i år tyvärr. Du har ju säkert sett hur död CK Antilopens hemsida är. Fler har ställt samma fråga i deras "Anslagstavla" utan att få något svar. Rent spontanat undrar jag om det finns någon klubb kvar, förrutom Hans Nillsons un
Jag tror inte det blir något i år tyvärr. Du har ju säkert sett hur död CK Antilopens hemsida är. Fler har ställt samma fråga i deras "Anslagstavla" utan att få något svar. Rent spontanat undrar jag om det finns någon klubb kvar, förrutom Hans Nillsons un
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 23:03Det som var så himla trevligt förra året. Fint väder och massor med folk och allmänt kul. Hade man ju sett fram emot igen.
Det som var så himla trevligt förra året. Fint väder och massor med folk och allmänt kul. Hade man ju sett fram emot igen.
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 21:41Det va synd. Men ni får komma o cykla yngarn runt. Tror det är i maj och Nyköping är orten.
Mvh Peter
Det va synd. Men ni får komma o cykla yngarn runt. Tror det är i maj och Nyköping är orten.
Mvh Peter
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 07:58Det går ju att ringa Haga Cykel och höra med Peter om det blir nåt, han var ju iaf ordförande i klubben 2011 och har klubb- lokalen i butiken.
Sen för nog Antilopen en tynande tillvaro och lär väl dö ut som det ser ut.
Det går ju att ringa Haga Cykel och höra med Peter om det blir nåt, han var ju iaf ordförande i klubben 2011 och har klubb- lokalen i butiken.
Sen för nog Antilopen en tynande tillvaro och lär väl dö ut som det ser ut.
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 15:16Ge inte upp hoppet, kom till Norberg den 19/5. 11 mil på nästan bilfria vägar, inget krav på föranmälan, fast det är bra om man gör det så att hamburgarna räcker (istället för medalj).
Jag har kört loppet två gånger enkelt och roligt lopp.
http://www4.idr
Ge inte upp hoppet, kom till Norberg den 19/5. 11 mil på nästan bilfria vägar, inget krav på föranmälan, fast det är bra om man gör det så att hamburgarna räcker (istället för medalj).
Jag har kört loppet två gånger enkelt och roligt lopp.
http://www4.idr
Quote from Lena O on 4 March 2012, 17:06vi kör Glan runt minst en gång i månad.
Häng på någon gång. Kapten Billes är en förträfflig depå 🙂
vi kör Glan runt minst en gång i månad.
Häng på någon gång. Kapten Billes är en förträfflig depå 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 12:52Tydligen så kommer det att bli av i september.
http://www.ckantilopen.com/default.asp?CategoryID=4256&ArticleID=446947&ArticleOutputTemplateID=161&ArticleStateID=2Synd att det flyttas till hösten igen.
Tydligen så kommer det att bli av i september.
http://www.ckantilopen.com/default.asp?CategoryID=4256&ArticleID=446947&ArticleOutputTemplateID=161&ArticleStateID=2
Synd att det flyttas till hösten igen.
Quote from Lena O on 16 March 2012, 15:18Jag cyklar gärna om det är gratis. Vem gör de detta loppet för?
Det kan inte vara motionärerna för de ha ratats vid varje instans.
Vi också fick så mycket motstånd av de när vi ville låna deras cyklar till Spin of Hope så jag kommer nog att cykla åt andr
Jag cyklar gärna om det är gratis. Vem gör de detta loppet för?
Det kan inte vara motionärerna för de ha ratats vid varje instans.
Vi också fick så mycket motstånd av de när vi ville låna deras cyklar till Spin of Hope så jag kommer nog att cykla åt andr
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 19:35Verkligen synd att det har blivit så här. Känner mig väldigt tveksam till att förnya mitt medlemskap i klubben, har ju aldrig känt mig speciellt välkommen där i alla fall.
Verkligen synd att det har blivit så här. Känner mig väldigt tveksam till att förnya mitt medlemskap i klubben, har ju aldrig känt mig speciellt välkommen där i alla fall.