Quote from Guest on 20 January 2013, 21:29Jag får ofta upp det här felmeddelandet på sistone på funbeat på sistone.
BILD:http://farm9.staticflickr.com/8225/8399830058_2b9f2c84c9_z.jpg
Google has disabled the use of the Maps API for this application. See the Terms of Service for more information
Jag får ofta upp det här felmeddelandet på sistone på funbeat på sistone.
BILD:http://farm9.staticflickr.com/8225/8399830058_2b9f2c84c9_z.jpg
Google has disabled the use of the Maps API for this application. See the Terms of Service for more information
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 21:39Även jag har fått det meddelanden under senaste veckan, aldrig sett det förut! Ser att du använder Safari, själv använder jag Comodo Dragon på Windows 7.
Även jag har fått det meddelanden under senaste veckan, aldrig sett det förut! Ser att du använder Safari, själv använder jag Comodo Dragon på Windows 7.
Quote from Tini Kjellin on 20 January 2013, 23:15Såg samma meddelande idag i Firefox på Windows 7 men jag kunde fortfarande se kartorna.
Såg samma meddelande idag i Firefox på Windows 7 men jag kunde fortfarande se kartorna.
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 23:16Chrome på Windows 7. Får upp meddelandet emellanåt.
Chrome på Windows 7. Får upp meddelandet emellanåt.
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 06:48Samma sak här, kör chrome på Windows 8.
Då har vi rätt skilda konfigurera men samma fel.
Jag behöver bara klicka bort det, allt fungerar ändå så det är nog bara en mindre bugg.
Det fixar de nog snabbt 🙂
Samma sak här, kör chrome på Windows 8.
Då har vi rätt skilda konfigurera men samma fel.
Jag behöver bara klicka bort det, allt fungerar ändå så det är nog bara en mindre bugg.
Det fixar de nog snabbt 🙂
Quote from Magnus Gelang on 21 January 2013, 21:05Aldrig sett meddelandet.
Aldrig sett meddelandet.
Quote from Catharina Brattlin on 21 January 2013, 21:17Jag har fått det så med min Xperia Ray, men aldrig på datorn. Använder Chrome.
Jag har fått det så med min Xperia Ray, men aldrig på datorn. Använder Chrome.
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 06:23Jag har fått det både på datorn och på Android-plattan.
Jag har fått det både på datorn och på Android-plattan.
Quote from Elias Engqvist on 22 January 2013, 10:24Aldrig sett!
Aldrig sett!
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 10:30Får det ibland men har inte brytt mig om det eftersom det inte stört mitt sätt att använda FB.
Får det ibland men har inte brytt mig om det eftersom det inte stört mitt sätt att använda FB.