Quote from Guest on 1 July 2008, 14:09Är Gore bra cykelkläder?
Är Gore bra cykelkläder?
Quote from Ingemar Lindgren on 1 July 2008, 14:19Helt OK men kanske inte top-of-the-pops. Jag har cykelbyxor, regnbyxor, softshelljacka, handskar, och det enda jag känner jag vill byta är cykelbyxorna - fast eg har byxorna också funkat bra men börjar ta slut.
Helt OK men kanske inte top-of-the-pops. Jag har cykelbyxor, regnbyxor, softshelljacka, handskar, och det enda jag känner jag vill byta är cykelbyxorna - fast eg har byxorna också funkat bra men börjar ta slut.
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 17:51Har ett par korta cykelbyxor av detta märke som jag använt på både spinning och cykling i 5 år nu. De är slitna och noppiga men tyget är inte genomskinligt och de funkar fortfarande på kortare turer även om skinnet ju tog slut för några år sen.
Har även
Har ett par korta cykelbyxor av detta märke som jag använt på både spinning och cykling i 5 år nu. De är slitna och noppiga men tyget är inte genomskinligt och de funkar fortfarande på kortare turer även om skinnet ju tog slut för några år sen.
Har även
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 17:54Glömde att jag ju har regnjacka och byxor oxå som jag köpte för flera år sen och har varit jättenöjd med. Använder fortfarande jackan ibland men den är inte helt tät längre vilket är ganska trevligt för svetten hittar ju ut. Byxorna är på tok för stora nu
Glömde att jag ju har regnjacka och byxor oxå som jag köpte för flera år sen och har varit jättenöjd med. Använder fortfarande jackan ibland men den är inte helt tät längre vilket är ganska trevligt för svetten hittar ju ut. Byxorna är på tok för stora nu
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 18:35Har en kortärmad tröja i svart, som hänger vädigt bak om jag har något i fickorna.
Annars ok, men inte mer.
Har en kortärmad tröja i svart, som hänger vädigt bak om jag har något i fickorna.
Annars ok, men inte mer.