Quote from Guest on 6 March 2009, 21:325:e-12:september; över alperna på åtta dagar. Distanser från ganska lite upp till 42,2 km per dag. Samt några höjdmeter. Låter som ett storslaget äventyr.
Hemsida: http://www.transalpine-run.com/alps_cross_start.htm
5:e-12:september; över alperna på åtta dagar. Distanser från ganska lite upp till 42,2 km per dag. Samt några höjdmeter. Låter som ett storslaget äventyr.
Hemsida: http://www.transalpine-run.com/alps_cross_start.htm
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 21:42Nu blev jag avundsjuk.
Problemet är att man måste vara två jämngoda löpare.
Nu blev jag avundsjuk.
Problemet är att man måste vara två jämngoda löpare.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 12:31Häpp - verkar som om man har gått och blivit anmäld. Kan ju bli nästan hur kul som helst.
Häpp - verkar som om man har gått och blivit anmäld. Kan ju bli nästan hur kul som helst.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 13:11Möjligen oroar det mig en smula att jag aldrig öht ens träffat min lagkamrat - än mindre vet hur han reagerar under långvarig belastning. Å andra sidan är min enda ambition att klara tidsgränserna och ha en trevlig resa, så om jag får vänta lite här och v
Möjligen oroar det mig en smula att jag aldrig öht ens träffat min lagkamrat - än mindre vet hur han reagerar under långvarig belastning. Å andra sidan är min enda ambition att klara tidsgränserna och ha en trevlig resa, så om jag får vänta lite här och v
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 13:13Men du har bra koll på hans puls 😀
Men du har bra koll på hans puls 😀
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2009, 15:23Låter jäkligt kul iaf!!
Låter jäkligt kul iaf!!
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 16:34Tanken har inte föresvävat dig fast han har gjort 2.31 på maraton en gång i tiden 🙂
Tanken har inte föresvävat dig fast han har gjort 2.31 på maraton en gång i tiden 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 09:57Nä, det är allför ont om bra backar på Gotland. En eller annan tomback möjligen.
Nä, det är allför ont om bra backar på Gotland. En eller annan tomback möjligen.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 10:11Och på tal om öl så har jag hört att "Tomma tunnor skramlar mest"
http://www.youtube.com/watch?v=uEupCJaGXfE
(tyvärr hittade jag den inte med karln själv, men jag skall plocka fram vinylen så fort jag kommer hem)
😀
Och på tal om öl så har jag hört att "Tomma tunnor skramlar mest"
(tyvärr hittade jag den inte med karln själv, men jag skall plocka fram vinylen så fort jag kommer hem)
😀
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 12:55Dagens etapp från Oberstdorf till Lech am Arlberg i Österrike ser ut så här:
Vertical distance: 2543 meters ascent, 1915 meters descent.
Horizontal distance: 35,03 Kilometer.
Ø Estimated time: ca. 5,5 hours (10 km/hour horizontal, 600 Hm/hour vertikal).
Dagens etapp från Oberstdorf till Lech am Arlberg i Österrike ser ut så här:
Vertical distance: 2543 meters ascent, 1915 meters descent.
Horizontal distance: 35,03 Kilometer.
Ø Estimated time: ca. 5,5 hours (10 km/hour horizontal, 600 Hm/hour vertikal).