Quote from Guest on 29 August 2009, 11:06jaha då har Tour testat däck och för tredje året i rad blir Continental Grand Prix 4000S bäst i test hade varit intressant att få koll på om dom vinner varje år även i andra tidningar
jaha då har Tour testat däck och för tredje året i rad blir Continental Grand Prix 4000S bäst i test hade varit intressant att få koll på om dom vinner varje år även i andra tidningar
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 11:16Jo. Eftersom Tour väl är en tysk tidning? Och Conti är tyskt.
Jo. Eftersom Tour väl är en tysk tidning? Och Conti är tyskt.
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 19:28Det ÄR bra däck! Spelar liksom mindre roll hur många tester de vinner/förlorar, jag kommer fortsätta träna på dem ändå.
Det ÄR bra däck! Spelar liksom mindre roll hur många tester de vinner/förlorar, jag kommer fortsätta träna på dem ändå.
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 19:36Så under 2 år har det inte kommit nån utvekling på däcken 😉
Så under 2 år har det inte kommit nån utvekling på däcken 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 20:10Klart det är bra däck. Jag kör också på dom. Men jag tvivlar på att dom är bäst flera år i rad asså.
Klart det är bra däck. Jag kör också på dom. Men jag tvivlar på att dom är bäst flera år i rad asså.
Quote from Lena O on 29 August 2009, 21:03Har det blivit nån utveckling på de underlag de snurra på? 😉
Har det blivit nån utveckling på de underlag de snurra på? 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 22:37Ja, när kommer asfalten som är framtagen speciellt för cyklister? Mindre motstånd på rakorna, men grymt grepp i kurvorna?
Ja, när kommer asfalten som är framtagen speciellt för cyklister? Mindre motstånd på rakorna, men grymt grepp i kurvorna?
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 07:44borde väl vara idealiskt för bilisterna också!
borde väl vara idealiskt för bilisterna också!
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 10:50Bara nerförsbacke också, tack!
Bara nerförsbacke också, tack!
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 15:11Vad skiljer 4000 och 4000S? Jag har valt modellen utan S.
Vad skiljer 4000 och 4000S? Jag har valt modellen utan S.